Gå til innhold

Sony har sluppet nytt råtass-hodesett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fokus på bass er ikke nødvendigvis en dårlig ting, men det skal selvfølgelig vær et fyldig lydbilde så man blir naturligvis skeptisk av slike utsagn. De så ikke akkurat særlig behagelig ut heller - så faktisk direkte ubehagelig ut... Får vondt bare av å se på det.

Endret av Liquicity
Lenke til kommentar

Det kan tolkes ut ifra artikkelen at hodetelefonene er konstruert utelukkende av aluminium, eller jeg tolker det ihvertfall dit hen. Googlet litt rundt og de fleste andre nettsider bekrefter det jeg tenkte, nemlig at den kun har detaljer i aluminium.

 

Jeg prøver ikke å hate på Sony her, har selv Sony MDR-1R hodetelefoner som jeg bruker hver dag. Men den er hovedsakelig laget i plastikk, samme med MDR-X10. Og disse er dyrere enn denne?

Lenke til kommentar

Jeg er svært skeptisk til disse. Sony har hengt etter en lang tid når det gjelder hodetelefoner. Føler ofte det eneste målet deres er å selge til folk som ikke har peiling ved hjelp av sony logoen, og utrolig gjenomført design. Foresten så ser jeg at MDR-1R er en bra hodetelefon, men ville nok sett på andre litt mer konsekvent bra merker som akg, sennheiser, beyerdynamic osv.

 

Det er greit at folk liker Dr. drey, men irriterer meg når man finner ut at de ikke har hørt på alternativer før de bruker 2000 spenn, for å så kalle seg feinschmecker og audiofil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det slags tilbakestående design på klokkene da? En pute? Helt ubrukelig....

Ser jo råtøfft ut, men om de kommer til å legge press på selve øret er de ubrukelige :(

Jeg har MDR-XB400B, som har samme design på putene. De er svært behagelige å gå med, legger ikke press noen steder på hodet eller ørene, men sitter likevel fast og stabilt. Det kan være at den lette vekta på akkurat den modellen hjelper, men jeg tviler at det utgjør så veldig stor forskjell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...