Gå til innhold

Test: LD Cooling PC-V7


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det som skiller dette og et annet stilrent kabinett til en enda lavere pris?

 

Å betale 3295 for et kabinett er kun for å brife med at du har rompa full av penger. Skulle jeg ha kjøpt meg et nytt kabinett til den prisen, så ville jeg gått for noe som syntes enda mer, Thermaltake Level 10.

Lenke til kommentar

Å betale 3295 for et kabinett er kun for å brife med at du har rompa full av penger. Skulle jeg ha kjøpt meg et nytt kabinett til den prisen, så ville jeg gått for noe som syntes enda mer, Thermaltake Level 10.

 

Så er det de som ikke ville tatt i et Thermaltake Level 10 om det så sto om livet, da, og der man gjerne legger noen ekstra kroner på bordet for å få et så stilrent og minimalistisk kabinett som mulig.

 

Rent personlig begynner jeg å bli trøtt av at alt som koster mer enn 599,- blir sett på som ekstravagant, men det er kanskje bare meg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

LD kabinettene er mest tiltenkt vannkjølere ;)

Vannkjøling er morsomst i kabenetter som ikke er beregnet for det, særlig micro/midi-tower. Liker utfordringen.

Nei. Fysj for et stygt kabinett. Syns jeg da. Jeg vil heller ha et stilrent kabinett

Hmm.. hvis jeg synes noe om LD-PCV7 må det være at det er stilrent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...