Gå til innhold

Utskjelt zombiespill tilbake på Steam (Win)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Står ikke noe sted på steam-siden at dette er en "foundation release", eller noe som helst annet som kan indikere at spillet er i alpha/beta, så skjønner ikke hvor dere tar det fra. Samtlige av de 18 bildene, som på steam-siden omtales som "screenshots", noe en skulle tro betyr bilder fra faktisk gameplay, er også fabrikerte. Dette kan man tydelig se da det er en rekke detaljer i disse bildene som på ingen måte er mulig å gjenskape i spillet. Jeg mener dette er ekstra villedende når slike bilder inneholder spillets interface, noe som bidrar sterkt til å skape en illusjon av at dette er et bilde tatt under normal spilling.

 

Synes det er bemerkelsesverdig at Steam i det heletatt gidder jobbe med en slik utvikler med tanke på at spillet har opnådd den 10. dårligste metacritic scoren for PC spill i historien basert på profesjonelle reviews, og den 3. dårligste metacritic scoren for PC spill i historien basert på brukernes rating.

Endret av fknsonikk
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Står ikke noe sted på steam-siden at dette er en "foundation release", eller noe som helst annet som kan indikere at spillet er i alpha/beta, så skjønner ikke hvor dere tar det fra. Samtlige av de 18 bildene, som på steam-siden omtales som "screenshots", noe en skulle tro betyr bilder fra faktisk gameplay, er også fabrikerte. Dette kan man tydelig se da det er en rekke detaljer i disse bildene som på ingen måte er mulig å gjenskape i spillet. Jeg mener dette er ekstra villedende når slike bilder inneholder spillets interface, noe som bidrar sterkt til å skape en illusjon av at dette er et bilde tatt under normal spilling.Synes det er bemerkelsesverdig at Steam i det heletatt gidder jobbe med en slik utvikler med tanke på at spillet har opnådd den 10. dårligste metacritic scoren for PC spill i historien basert på profesjonelle reviews, og den 3. dårligste metacritic scoren for PC spill i historien basert på brukernes rating.

 

bildene er ikke fabrikkerte, de er fra første Alpha build av spillet, mye av det som ses i screenshotsa kommer etterhvert! :) vis du hadde vært med fra starten så ville du lett kunne se alt dette, men for å komme lengre frem med andre ting så man man til tider ta et skritt tilbake, når spillet ble "Released" for folk flest 15.oktober (pre order alpha) så ble en del av disse funksjonene som vi kan se i screenshots borte, men de kommer igjen :)

Lenke til kommentar
Står ikke noe sted på steam-siden at dette er en "foundation release", eller noe som helst annet som kan indikere at spillet er i alpha/beta, så skjønner ikke hvor dere tar det fra. Samtlige av de 18 bildene, som på steam-siden omtales som "screenshots", noe en skulle tro betyr bilder fra faktisk gameplay, er også fabrikerte. Dette kan man tydelig se da det er en rekke detaljer i disse bildene som på ingen måte er mulig å gjenskape i spillet. Jeg mener dette er ekstra villedende når slike bilder inneholder spillets interface, noe som bidrar sterkt til å skape en illusjon av at dette er et bilde tatt under normal spilling.Synes det er bemerkelsesverdig at Steam i det heletatt gidder jobbe med en slik utvikler med tanke på at spillet har opnådd den 10. dårligste metacritic scoren for PC spill i historien basert på profesjonelle reviews, og den 3. dårligste metacritic scoren for PC spill i historien basert på brukernes rating.
bildene er ikke fabrikkerte, de er fra første Alpha build av spillet, mye av det som ses i screenshotsa kommer etterhvert! :) vis du hadde vært med fra starten så ville du lett kunne se alt dette, men for å komme lengre frem med andre ting så man man til tider ta et skritt tilbake, når spillet ble "Released" for folk flest 15.oktober (pre order alpha) så ble en del av disse funksjonene som vi kan se i screenshots borte, men de kommer igjen :)

 

Er jo lov og håpe, men nei takk.

Endret av Zengaard
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Står ikke noe sted på steam-siden at dette er en "foundation release", eller noe som helst annet som kan indikere at spillet er i alpha/beta, så skjønner ikke hvor dere tar det fra. Samtlige av de 18 bildene, som på steam-siden omtales som "screenshots", noe en skulle tro betyr bilder fra faktisk gameplay, er også fabrikerte. Dette kan man tydelig se da det er en rekke detaljer i disse bildene som på ingen måte er mulig å gjenskape i spillet. Jeg mener dette er ekstra villedende når slike bilder inneholder spillets interface, noe som bidrar sterkt til å skape en illusjon av at dette er et bilde tatt under normal spilling.Synes det er bemerkelsesverdig at Steam i det heletatt gidder jobbe med en slik utvikler med tanke på at spillet har opnådd den 10. dårligste metacritic scoren for PC spill i historien basert på profesjonelle reviews, og den 3. dårligste metacritic scoren for PC spill i historien basert på brukernes rating.
bildene er ikke fabrikkerte, de er fra første Alpha build av spillet, mye av det som ses i screenshotsa kommer etterhvert! :) vis du hadde vært med fra starten så ville du lett kunne se alt dette, men for å komme lengre frem med andre ting så man man til tider ta et skritt tilbake, når spillet ble "Released" for folk flest 15.oktober (pre order alpha) så ble en del av disse funksjonene som vi kan se i screenshots borte, men de kommer igjen :)

 

Om visse features har vært inne i spillet i en tidlig alpha-utgave er for meg helt likegyldig. Det som vises i bildene, som blir presentert som faktiske screenshots av gameplay, er ikke mulig å gjenskape på noen som helst måte i produktet som selges. Det blir heller ikke informert om at spillet ikke er ferdig, så hvorfor skulle man ha forventninger om oppdateringer med nytt innhold i framtiden? Dette går på ukorrekt og villedende informasjon om produktet man selger, som også var grunnen til at spillet ble trukket fra Steam i utgangspunktet. For all del, om du liker spillet er det flott for deg, men for andre forbrukere som ikke eier spillet er det jo ganske alvorlig, faktisk direkte kriminelt, med en slik framstilling, selv om den denne gang er bedre enn ved forrige "release".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Koser meg fortsatt med WarZ siden starten av Alpha jeg :)
Du koser deg med å spawn-rape nybegynnere? Hvordan kan du like et søpleprodukt?

 

Jeg spiller ikke WarZ for PVP delen, som tydeligvis 99% av alle DayZ kids foretrekker, jeg møter på 0 "Spawn-rape're" eller hackere.

 

Man kan på lik linje med DayZ velge og vrake av hundrevis av servere, alle som har forskjellige fokus på hvilke deler av spillet du vil spille, for å kunne spille med likesinnede.

 

 

Lenke til kommentar

Om visse features har vært inne i spillet i en tidlig alpha-utgave er for meg helt likegyldig. Det som vises i bildene, som blir presentert som faktiske screenshots av gameplay, er ikke mulig å gjenskape på noen som helst måte i produktet som selges. Det blir heller ikke informert om at spillet ikke er ferdig, så hvorfor skulle man ha forventninger om oppdateringer med nytt innhold i framtiden? Dette går på ukorrekt og villedende informasjon om produktet man selger, som også var grunnen til at spillet ble trukket fra Steam i utgangspunktet. For all del, om du liker spillet er det flott for deg, men for andre forbrukere som ikke eier spillet er det jo ganske alvorlig, faktisk direkte kriminelt, med en slik framstilling, selv om den denne gang er bedre enn ved forrige "release".

 

Haters gonna hate

 

jeg skjønner ikke helt hatet mot dette spillet, fra dag 1 så har folk klaga på ett eller annet, å reklamere for et spill som fortsatt er i beta uten å skrive at det er i beta, er ikke kriminelt, de har ikke noe Ukorrekt informasjon, vet ikke om du har holdt det oppdatert på nyhetene rundt dette, men det var en kommunikasjons feil som gjorde at steam la spillet ut med features i stedet for "Coming" etc.

 

Hvorfor forvente oppdateringer? alle spill oppdateres, nevn 1 spill på steam som ikke oppdateres.

 

 

Greit de var ikke først ute med Zombie MMO men so what? litt konkuranse er bra i alle bransjer, folk klager på at screen shotsa ikke er mulig å gjenskape i spillet per dags dato, men betyr det at man ikke lenger har lov å reklamere med det? blir som å si at alle reklamer fra gammelt innhold må bli strengt forbudt å vise fram, vet om over 100 spill titler som ville fått en smekk på fingra da. kan ikke huske sist game-trailer jeg så av et spill som faktisk var mulig å gjenskape i spillet, men så fort WarZ har litt mye action i sin, så tar det av for hele verden.

 

vet helt ærlig ikke hvorfor jeg gidder å bruke tid på det engang, men alt du sier er helt feil, men du er vel for sta til å tro på noe annet, hat i vei.

Lenke til kommentar
Om visse features har vært inne i spillet i en tidlig alpha-utgave er for meg helt likegyldig. Det som vises i bildene, som blir presentert som faktiske screenshots av gameplay, er ikke mulig å gjenskape på noen som helst måte i produktet som selges. Det blir heller ikke informert om at spillet ikke er ferdig, så hvorfor skulle man ha forventninger om oppdateringer med nytt innhold i framtiden? Dette går på ukorrekt og villedende informasjon om produktet man selger, som også var grunnen til at spillet ble trukket fra Steam i utgangspunktet. For all del, om du liker spillet er det flott for deg, men for andre forbrukere som ikke eier spillet er det jo ganske alvorlig, faktisk direkte kriminelt, med en slik framstilling, selv om den denne gang er bedre enn ved forrige "release".
Haters gonna hate jeg skjønner ikke helt hatet mot dette spillet, fra dag 1 så har folk klaga på ett eller annet, å reklamere for et spill som fortsatt er i beta uten å skrive at det er i beta, er ikke kriminelt, de har ikke noe Ukorrekt informasjon, vet ikke om du har holdt det oppdatert på nyhetene rundt dette, men det var en kommunikasjons feil som gjorde at steam la spillet ut med features i stedet for "Coming" etc.Hvorfor forvente oppdateringer? alle spill oppdateres, nevn 1 spill på steam som ikke oppdateres.Greit de var ikke først ute med Zombie MMO men so what? litt konkuranse er bra i alle bransjer, folk klager på at screen shotsa ikke er mulig å gjenskape i spillet per dags dato, men betyr det at man ikke lenger har lov å reklamere med det? blir som å si at alle reklamer fra gammelt innhold må bli strengt forbudt å vise fram, vet om over 100 spill titler som ville fått en smekk på fingra da. kan ikke huske sist game-trailer jeg så av et spill som faktisk var mulig å gjenskape i spillet, men så fort WarZ har litt mye action i sin, så tar det av for hele verden.vet helt ærlig ikke hvorfor jeg gidder å bruke tid på det engang, men alt du sier er helt feil, men du er vel for sta til å tro på noe annet, hat i vei.

 

Men det er jo bra at du liker det da. Det er jo det viktigste for deg. Vil alltid være folk som ikke liker det du liker.

Men jeg personlig fant det veldig dårlig grunnet mange ting: dårlige animasjoner, lite detaljer i grafikken, elendig A.I, det burde ikke være et kjøpe system i et Zombie spill som skal fremme en post apocalyptisk verden. I en slik verden burde man kunne stjele / loote alle tingene man får.

Så igjen sitter jeg igjen med at utvikler kun er ute etter penger, og gir F i spillerne og sitt eget produkt. Fyren lagde tross alt Big Rig, verdens dårligste spill.

Så jeg mener man bør tenke seg to ganger før man gir slike gribber pengene sine.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Om visse features har vært inne i spillet i en tidlig alpha-utgave er for meg helt likegyldig. Det som vises i bildene, som blir presentert som faktiske screenshots av gameplay, er ikke mulig å gjenskape på noen som helst måte i produktet som selges. Det blir heller ikke informert om at spillet ikke er ferdig, så hvorfor skulle man ha forventninger om oppdateringer med nytt innhold i framtiden? Dette går på ukorrekt og villedende informasjon om produktet man selger, som også var grunnen til at spillet ble trukket fra Steam i utgangspunktet. For all del, om du liker spillet er det flott for deg, men for andre forbrukere som ikke eier spillet er det jo ganske alvorlig, faktisk direkte kriminelt, med en slik framstilling, selv om den denne gang er bedre enn ved forrige "release".
Haters gonna hate jeg skjønner ikke helt hatet mot dette spillet, fra dag 1 så har folk klaga på ett eller annet, å reklamere for et spill som fortsatt er i beta uten å skrive at det er i beta, er ikke kriminelt, de har ikke noe Ukorrekt informasjon, vet ikke om du har holdt det oppdatert på nyhetene rundt dette, men det var en kommunikasjons feil som gjorde at steam la spillet ut med features i stedet for "Coming" etc.Hvorfor forvente oppdateringer? alle spill oppdateres, nevn 1 spill på steam som ikke oppdateres.Greit de var ikke først ute med Zombie MMO men so what? litt konkuranse er bra i alle bransjer, folk klager på at screen shotsa ikke er mulig å gjenskape i spillet per dags dato, men betyr det at man ikke lenger har lov å reklamere med det? blir som å si at alle reklamer fra gammelt innhold må bli strengt forbudt å vise fram, vet om over 100 spill titler som ville fått en smekk på fingra da. kan ikke huske sist game-trailer jeg så av et spill som faktisk var mulig å gjenskape i spillet, men så fort WarZ har litt mye action i sin, så tar det av for hele verden.vet helt ærlig ikke hvorfor jeg gidder å bruke tid på det engang, men alt du sier er helt feil, men du er vel for sta til å tro på noe annet, hat i vei.

 

Nå er du virkelig ute å kjøre her. Å vise bilder som gir uttrykk for at de representerer faktisk innhold i spillet, uten at det som vises er misledende informasjon og derfor et brudd på norske, samt flere andre nasjonale forbrukerlover i land der forbrukerrett står sterkt. Det å utelate sentral informasjon som at dette på langt nær er et ferdig produkt er også et brudd på slike lover. Du tar også helt feil når det gjelder denne kommunikasjonsfeilen du snakker om. Den beskrivelsen som lå ute første gang spillet kom på Steam var lagt ut med viten og vilje. Når folk klaget på løgnene presentert i beskrivelsen påsto derimot utviklerne at det var forbrukerne som hadde misforstått beskrivelsen (noe som forsåvidt er en kommunikasjonsfeil, men ikke slik du beskriver). Det er en hel rekke spill på Steam som ikke blir oppdatert, og du har heller ikke med WarZ noen som helst garanti for at utviklerne ikke stopper oppdateringer i dag og stikker av med pengene.

 

At du mener at jeg "hater" på spillet skjønner jeg heller ikke, da jeg bare har presentert faktainformasjon. At en utvikler kan gjøre et par slike feil har jeg all mulig forståelse for, men i dette tilfellet har det stor sett ikke vært annet en feil, lovbrudd og løgner. Har du glemt at spillere ble nektet refusjon og bruk av angrerett, at utviklerne stjal kunsnerisk innhold fra The Walking Dead, at de tapte en rettsak om navnet "The War Z" og ikke lenger har lov til å bruke det, at de beviselig bannet spillere uten grunn, listen over svært tvilsomme handlinger er utrolig lang.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...