Gå til innhold

Cooler Master TAC-T01


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for en god test. Men jeg holder meg fortsatt til Lian Li med god samvittighet :wink: Denne kassa er utvilsomt solid og stødig, med jeg synes Lian Li fortsatt har det lille ekstra. Jeg nevner f-eks den geniale "veggen" som skjuler siden på PSU, og som er ypperlig å gjemme kabelrotet bak. I tillegg som nevnt støvfilter og vifteregulering.

Lenke til kommentar

En av de største fordelen med Lian Li (synes jeg), er at du ikke har noen irriterende dør i front. Har et chieftec der jeg må åpne den irriterende døren hver gang jeg skal åpne cd-romen. Men sidedøren bruker jeg flittigt. I gjennomsnitt åpner jeg kabinettet to ganger for dagen, og det hadde vært ganske upraktisk med thumbscrews (evt. skrujern). Holder meg til Chieftec en stund til, jeg.

Lenke til kommentar
En av de største fordelen med Lian Li (synes jeg), er at du ikke har noen irriterende dør i front. Har et chieftec der jeg må åpne den irriterende døren hver gang jeg skal åpne cd-romen. Men sidedøren bruker jeg flittigt. I gjennomsnitt åpner jeg kabinettet to ganger for dagen, og det hadde vært ganske upraktisk med thumbscrews (evt. skrujern). Holder meg til Chieftec en stund til, jeg.

 

Med "dør" mener nok folket dør i fronten av kabinettet, ikke sidepanelene. På Lian Li er sidepanelene festet med thumbscrews, evt. dør i fronten er ikke festet slik - og de kan tas av, i alle fall på de to modellene jeg har (PC6089 og PC6070A).

Lenke til kommentar
En av de største fordelen med Lian Li (synes jeg), er at du ikke har noen irriterende dør i front. Har et chieftec der jeg må åpne den irriterende døren hver gang jeg skal åpne cd-romen. Men sidedøren bruker jeg flittigt. I gjennomsnitt åpner jeg kabinettet to ganger for dagen, og det hadde vært ganske upraktisk med thumbscrews (evt. skrujern). Holder meg til Chieftec en stund til, jeg.

 

Med "dør" mener nok folket dør i fronten av kabinettet, ikke sidepanelene. På Lian Li er sidepanelene festet med thumbscrews, evt. dør i fronten er ikke festet slik - og de kan tas av, i alle fall på de to modellene jeg har (PC6089 og PC6070A).

 

Med dør i fronten mente jeg at det er en irriterende sak foran som blokkerer for cd-drev o.l. den er avtagbar, men fronten blir kjempestygg da. Se på bildet under (den dingsen til venstre), så skjønner du hva jeg mener.

 

kabinett2.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...