Gå til innhold

Guide: Mobilverkstedene for de utålmodige


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp... har det :). Benyttet meg av det selv da jeg tok skjermen på min GS3. 700kr for en ny skjerm/front og jobben er gjort på kort tid. http://www.camera.no/

 

Såvidt jeg skjønte gjelder 700kr for ny skjerm/front bare hvis telefonen er mindre en et år gammel og du har kjøpsbevis for det (kvitering?)

Byttet du skjermen nylig?

Dog mulig at jeg misforsto.

Hvis dette er tilfelle passer det fint for jeg klarte og knuse skjermen på s3'en min i helga :/

 

Lenke til kommentar

Såvidt jeg skjønte gjelder 700kr for ny skjerm/front bare hvis telefonen er mindre en et år gammel og du har kjøpsbevis for det (kvitering?)

Byttet du skjermen nylig?

Dog mulig at jeg misforsto.

Hvis dette er tilfelle passer det fint for jeg klarte og knuse skjermen på s3'en min i helga :/

Ja, er første året den er kjøpt det gjelder. Bryr seg heller ikke om at man har root på den ;). Min har jeg nå i en otterbox så slipper forhåpentligvis å ta skjermen en gang til ;).

Må bare ha med kvittering/kjøpsbevis som da viser at den er under året gammel ;)

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Da er verkstedlisten oppdatert med de tipsene som har kommet inn på e-post, og det inkluderer de som er nevnt her i forumet. Hvis det finnes ennå flere som har blitt glemt, så er det bare å sende e-post :)

 

Mobilverkstedet i Bergen finnes ikke og har ikke vært i drift siden 2006.

 

På tide og oppdatere listen litt

Hei,

 

Dette er en helt ny liste, så det er ikke oppdateringer som mangler. Da er det heller mannen bak Mobilverkstedet i Bergen som bør oppdatere informasjonen sin hos for eksempel operatøren sin, slik at det ikke hopper opp på alle mulige internettjenester som Gule Sider og tilsvarende. Jeg ser at noen allerede har fjernet verkstedet fra tabellen før jeg rakk å gjøre det, så da er det oppdatert her i alle fall.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...
×
×
  • Opprett ny...