Gå til innhold

Denne mobilen har to skjermer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så mye rart de skal komme opp med. Telefoner som kan bøyes, skjerm på begge sider osv, i tillegg til altfor store telefoner. Jeg har ingen interesse av noen av disse tingene.

 

Jeg har en Galaxy S2 som jeg er veldig fornøyd med, men frykter at det blir veldig lite å velge i den dagen jeg skal kjøpe meg ny telefon. I dag er det ingen telefoner på markedet som frister, hovedsaklig på grunn av størrelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så mye rart de skal komme opp med. Telefoner som kan bøyes, skjerm på begge sider osv, i tillegg til altfor store telefoner. Jeg har ingen interesse av noen av disse tingene.Jeg har en Galaxy S2 som jeg er veldig fornøyd med, men frykter at det blir veldig lite å velge i den dagen jeg skal kjøpe meg ny telefon. I dag er det ingen telefoner på markedet som frister, hovedsaklig på grunn av størrelse.

 

Får man ikke alt i fra 3" til 7" da?

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så mye rart de skal komme opp med. Telefoner som kan bøyes, skjerm på begge sider osv, i tillegg til altfor store telefoner. Jeg har ingen interesse av noen av disse tingene.

 

Jeg har en Galaxy S2 som jeg er veldig fornøyd med, men frykter at det blir veldig lite å velge i den dagen jeg skal kjøpe meg ny telefon. I dag er det ingen telefoner på markedet som frister, hovedsaklig på grunn av størrelse.

 

At du ikke har noen interessae av det betyr vel ikke at det er noen ulempe at de som har disse nisjebehovene får det dekt? Det finnes vel plenty for deg i 4.3-tommers segmentet?

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så mye rart de skal komme opp med. Telefoner som kan bøyes, skjerm på begge sider osv, i tillegg til altfor store telefoner. Jeg har ingen interesse av noen av disse tingene.Jeg har en Galaxy S2 som jeg er veldig fornøyd med, men frykter at det blir veldig lite å velge i den dagen jeg skal kjøpe meg ny telefon. I dag er det ingen telefoner på markedet som frister, hovedsaklig på grunn av størrelse.

 

Sony ZL har 5" skjerm men er mindre en galaxy S3 som har 4,7".

 

Tenker meg at s3 har mindre kanter en s2, så sony sin nye kan da ikke vaere stort mye storre en din galaxy s2.

Lenke til kommentar

Dette kan bli et genialt og brukbart konsept i framtiden, men det kommer til å bli en treg telefon med dårlig batteri og kamera, i forhold til de andre telefonene den skulle konkurere med. Bøyefunskjonen hadde også blitt slapp etter en stund, men eller er det nice :p hehe

 

Hvorfor får den dårlig batteri og kamera?

Lenke til kommentar

Hvorfor får den dårlig batteri og kamera?

 

Med mindre de har lyst å lage en murstein, så forventer jeg at de ikke har så veldig mye plass å bruke når det skal være to skjermer, og i og med at mobilen ikke skal være så mye mer en 8mm tykk, så blir det vanskelig å presse noe high quality stuff innenfor 8-14mm delt på to..

Lenke til kommentar

Hvilke nettverksteknologier brukes i Japan? Vil min nåværende telefon fungere i Japan selv om Japanske telefoner ikke vil fungere i Norge?

 

For å være helt ærlig, så er det 0% sjanse for at telefonen din vil fungere i Japan. De bruker ikke GSM, de bruker CDMA som resten av verden ikke bruker. Om du vil bruke en mobil fra Japan, må du kjøpe en Japansk telefon (Men når du kommer til Norge igjen, så vil ikke den Japanske telefonen støtte med norges nettverk). I tillegg har 90% av Japanske telefoner minst 2 års abonnement.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Det hjelper ikke, mobilen vil bare fungere i Japan. Når du kommer tilbake til Norge, så vil du ikke kunne bruke mobilen pga nettverket støttes ikke. Pluss Docomo modellene er som regel 2 års binding med abonnement.

 

Dette er helt feil! Jeg bor delvis i Japan, har kjøpt telefoner der og bruker disse her i Norge. DoComo åpner nå opp Japanske telefoner (kjøpt etter April 2011) for andre nettverk og disse kan fint brukes her til lands. Har selv telefoner fra NEC Medias og Toshiba Regza som fint fungerer her i Norge. SÅ det du sier her er bare tøys.

 

Min iPhone 4S fungerer også helt fin i Japan så sant man skaffer seg er Japansk SIM-kort. Det du sier var sant for 10 år siden, men ikke nå lenger.

 

Honto desu!!

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651

Hvilke nettverksteknologier brukes i Japan? Vil min nåværende telefon fungere i Japan selv om Japanske telefoner ikke vil fungere i Norge?

Så lenge den har 3G vil den fungere i Japan. De bruker også 3G der. Det Kimch Wasabi skriver er bare tull. De bruker ikke bare CDMA i Japan, men også HSPA GSM 3G.

 

For å være helt ærlig, så er det 0% sjanse for at telefonen din vil fungere i Japan. De bruker ikke GSM, de bruker CDMA som resten av verden ikke bruker. Om du vil bruke en mobil fra Japan, må du kjøpe en Japansk telefon (Men når du kommer til Norge igjen, så vil ikke den Japanske telefonen støtte med norges nettverk). I tillegg har 90% av Japanske telefoner minst 2 års abonnement.

Helt feil! HSPA GSM 3G finnes også i Japan og telefoner fra andre land vil fungere så sant du får deg et SIM-kort. Dette selges på flyplasser og på nett. Har gjort dette selv, så dette vet jeg med 100% sikkerhet!

 

Du kan lese om f.eks NTT Docomo her: http://en.wikipedia.org/wiki/NTT_DoCoMo

Endret av medlem-169651
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...