Gå til innhold

Den offisielle Smite Tråden "Et tredje persons moba spill av verdensklasse"


Anbefalte innlegg

logo_smite_final01.png

 

 

En guide for nye spillere:

http://www.reddit.com/r/Smite/comments/2kmc0k/for_new_players/

 

Reddit smite

 

Norske spillere på Forumet som du kan spille med:

  • Igxx
  • Putresopp
  • Jokerpr0
  • Cipss
  • erklingen
  • Airmid
  • gogleit
  • gilligilbe
  • reaper1983
  • gilligilbe

Smite er et spill utviklet av Hi-rez og er det MOBA spill som har blitt en veldig populær sjanger. Smite er i mitt hode på mange måter den skjulte skatten innenfor MOBA's. Det er forsatt i beta og derfor vil det komme patcher svært ofte. Hi-rez er da et ganske lite selskap og har ca 80 ansatte.
Spillet er Gratis og alle kan være med i beta testingen uten noen spesiell kode.

 

KEY FEATURES
Be a God
Cut through your enemies, encase them in ice, or drown
them in a vortex of souls. Assume direct control of your
godlike avatar and experience the MOBA genre up close
with the game camera directly behind your character.
Choose from a long list of well-known and more obscure
gods, each with their own history, special abilities and
unique play style.
Third Person Camera
Unlike traditional MOBAs the action in SMITE is experienced up close from a third person perspective.
As you play SMITE you will feel the intensity of each battle as well as the need to be aware of your surroundings.
Tactical Gameplay
Master and use your godlike abilities to fulfill key roles such as damage dealer, tanking, crowd control, and support.
Explore the map and defeat NPC enemies for increased gold and buffs that help both you and your allies. Then
deny your opponents victory with perfectly-timed stuns and calculated ambushes.
Power Up
Within a single match, your god levels from 1 to 20, causing your abilities to gain strength. You can purchase
in-game items and consumables to benefit your god and complement your personal play style – whether it’s
buffing your Magical power, Physical power, Defense or Utility capabilities.
Calculated Strikes
Every attack in SMITE is a skill shot that you control. Ranged attacks are carefully aimed, melee attacks properly
positioned, and Area of Effect damage must be ground-targeted. Predict your enemies’ movements and hit your
mark for maximum effect in fast-paced combat.
Free-to-Play
Everything affecting gameplay in SMITE can be earned simply by playing the game. Players have access to an initial
set of playable gods for free, while additional gods are unlocked through gameplay time or more quickly through
micro-transactions. Cosmetic skins can be purchased for further customization
gammel versjon av hvorfor man skal spille smite

 


Hvorfor velge Smite foran andre MOBA spill:

1. Det er i tredje person
- For min del har jeg ikke taklet eller likt noen av de andre MOBA spillene, nettopp på grunn av synsvinkelen.
- på grunn av synsvinkelen blir spillet mere skillshots preget, og dette gjør spillet bare mer interessant.
2. Easy to play, hard to master.
- Det er ekstremt let å komme i gang med spillet og det er ekstremt lett å forstå hvis man skal gjøre.
3. Lite community (Så langt)(i forhold til LOL)
- Dette gir så mange fordeler, man får se de beste spill hele tiden på streamene, og det er alt fra 100-1500 på de største streamene, og derfor får du lettere svar på spørsmål, alle kan prate osv osv
4. Ekte guder
- Det er ikke oppfunnet karakterer som f.eks i LOL. vi har f.eks Anubis, kali, Thor, Zeus, Ares ect
5. Spillet er i beta
- Dette er både en minus og en pluss side. På pluss siden så er det mye lettere å få en oversikt over gudene, og siden de kommer ut annenhver uke, vil du altid ha kontroll, noe som er VELDIG vanskelig hvis du f.eks hopper inn i LOL, som har svært mange flere guder, noe som kan gjøre det uoversiktlig for nye spillere.
6. Turnering for både proffer og amatører
- Hver uke er det turneringer for både amatører og proffer som får testet seg mot de beste i sin gruppe.
7. Flere artige moduser
- Selv om det er under et år siden spillet kom ut i beta, har vi Arena, Joust, MOTD (match of the day, forskjellige moduser med forskjellige guder og forutsetninger)ranked, Domination og så klart den klassiske conquest.
8. Animasjoner
- Svært bra animasjoner på alle angrep og auto attacks. (dette blir også forbedret hver update, hvor often 1 gud får en rework.
9. Grafikken
- Digger virkelig den visuelle stilen på smite, noe som er en personlig mening, men vet at det er mange som er enig med meg på det punktet.

 


Så er du fristet til å starte er du hjertelig velkommen
Hvordan skaffe seg smite


1. gå til http://www2.hirezstu.../smitegame/home
2. klikk på download
3. la spillet oppdatere
4. registrer en konto
5. play and have fun



TIPS til streams med de beste spillerne:

 

ADC

Support

Mid

Jungle

Solo

 


Endret av igxx
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

en liten bump til min favoritt innen moba sjangeren. :) Er ikke no proff spiller akuratt, men har da litt peiling. Vil absolutt anbefale alle å prøve dette. Spesielt hvis du synes moba kan virke interessant, men blir skremt av Dota og LoL som har hunderogørten heroes som må læres å spille som og mot etc.

Smite har foreløbig...ja er det snart 30 guder nå? Husker ikke helt, men uansett enklere å komme inn i synes jeg.

 

 

Må dog le litt av "ekte guder" :p Er ingen av de som er ekte vil jeg tro. Om da ikke Ra faktisk frakter sola over himmelen. Men det skal sies, mye av denne mytologien er mye mer interessant enn dagens religioner.

Alle de nordiske gudene liker jeg spesielt godt her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

en liten bump til min favoritt innen moba sjangeren. :) Er ikke no proff spiller akuratt, men har da litt peiling. Vil absolutt anbefale alle å prøve dette. Spesielt hvis du synes moba kan virke interessant, men blir skremt av Dota og LoL som har hunderogørten heroes som må læres å spille som og mot etc.

Smite har foreløbig...ja er det snart 30 guder nå? Husker ikke helt, men uansett enklere å komme inn i synes jeg.

 

 

Må dog le litt av "ekte guder" :p Er ingen av de som er ekte vil jeg tro. Om da ikke Ra faktisk frakter sola over himmelen. Men det skal sies, mye av denne mytologien er mye mer interessant enn dagens religioner.

Alle de nordiske gudene liker jeg spesielt godt her.

 

Takk for at noen endelige svarte på tråden :)

med uttrykket "ekte guder" så mente jeg altså guder som noen tror faktisk har eksistert ect :) hehe

så hvis du er interisert i å spill så er det bare å si i fra ;)

Lenke til kommentar

Dette så artig ut :) Men har ikke klart å spille LOL og DOTA i mere en 15 minutter før jeg blir så frustrert å gir opp...

 

Hallo, takk for at du tar deg tid til å legge inn et innlegg

Du har vist det akuratt likt meg da jeg prøvde DOTA, og det at f.eks 1 person hvis han blir feed så kan han vinn hele matchen for dem. og uansett det var ikke poenget mitt, likte som sagt ikke de, og så sågg jeg tilfeldig på noen youtube videoer og smite vart highlighta og da tenkte jeg bare: hvorfor ikke. i dag sitter jeg på over matcher og mange mange timer.

Det er bare å starte å give it a try ! :) og hvis du har lyst på noen timer med smite så kan jeg gjøre det for halvparten hva hva lassiz ect gjør det (ca 50kr timen), siden jeg ikke er proff per dags dato. (hvor jeg kan hjelpe deg med å velge gud, hvordan spille, countre osv osv :) men hvis du bare vil ha basicen så kan du få den gratis ;)

 

så send pm hvis du er interessert i å bare prate har: skype, muble og TS så :)

 

 

EDIT:

Ja det er en del å lære i MOBA's men tingen er at du trenger bare litt i starten og så kommer alt etter vært ;)

Du kan jo også sjekke streamene som ligger i hovedposten. (akuratt nå viser BART frem det nye utsende på smite :)

Endret av igxx
Lenke til kommentar

Hva som kommer i neste patch (forenklet versjon) (patchen kommer mest sansynlig ut på slutten av uken. det skulle også kommer en god med navn volcano, men han balanserer de forsatt så han kommer først i neste uke.

 

- Nytt map utsende

- referer til en venn (man får f.eks 200 gems og 2000 favor hvis vennen din kommer seg til level 30)

- Nytt guan yu og gratis RA skinn.

- Man kan nå lage teams på smite

- spectator mode

- man får et nytt panel over hver gud som forteller deg hvordan du har gjort det med den guden og hvordan utviklingen ect (vet ikke så mye om den enda)

(her viser BORT frem noen av de nye tingene som kommer) (reprise)

Endret av igxx
Lenke til kommentar

Tror jeg skal ta å hive meg på dette. Er litt lei av spill generelt. Spiller 1-5 runder Midwars i HoN om dagen, i mangel på noe annet.

Har fått newsletter fra Hi-rez om dette spillet i en liten evighet (spilt en del Tribes opp gjennom årene).

 

Skal prøve å dra med meg vennegjengen (som også er ganske spill lei) til å prøve dette.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar

Tror jeg skal ta å hive meg på dette. Er litt lei av spill generelt. Spiller 1-5 runder Midwars i HoN om dagen, i mangel på noe annet.

Har fått newsletter fra Hi-rez om dette spillet i en liten evighet (spilt en del Tribes opp gjennom årene).

 

Skal prøve å dra med meg vennegjengen (som også er ganske spill lei) til å prøve dette.

 

Hallo :)

Det hadde ikke vært så domt, var selv ganske lei spill da jeg startet med smite. og nå er det bare smite <3

Lenke til kommentar

Laster ned nå! Bra initiativ med tråden igxx!

 

Tusen takk for tilbakemeldingen ! :)

Har hatt så fantastisk artig med smite og ønsker at alle skal få oppleve det <3

Du får ha lykke til, og hvis det er noe er det bare å spørre i vei, blir bare glad når jeg må vare på spørsmål, uansett hvor idiotiske de kan høres ut.

Lenke til kommentar

Og hvis dere vil bruke denne linken når dere registrerer dere blir jeg veldig glad :) man får f.eks 2000 favor og 200 gems for at de greier å komme seg til level 30 :)

 

 

UPDATE:

her er

som fortell alle nye ting som er kommet på en svært enkel og oversiktlig måte.

 

EIDT:

Beklager skulle ikke være dobbelpost

Endret av igxx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...