Gå til innhold

Den offisielle Smite Tråden "Et tredje persons moba spill av verdensklasse"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra tråd!

 

Og hvis dere sliter litt i starten så no sweat, bare bruk Ymir! Mannen over alle menn, Ymir = instawin ;)

Hadde ikke hørt om dette spillet før, takk som delte! Storkoser meg skikkelig, fikk aldri sansen for DOTA/LOL, men dette var tingen!

 

takk =) blir veldig glad hvis bare noen poster noe her :)

hvis dere trenger noen typer for hjelp når det gjelder build/god selection elns så er det bare å ta kontakt ! =)

Lenke til kommentar

Smite må vel være min favoritt innen MOBA's. Dota 2 var litt for frustrerende for meg i lengden, samt jeg liker rett og slett ikke farming fokuset.. heller ikke denying. I Smite slipper man mye av dette, siden man fremdeles får penger om man er i nærheten om en creep dør uten å last-hitte den. Derimot, man får såklart bonus ved å nettopp last-hitte om folk vil gjøre det..

Mine favoritter hittils tror jeg må være Xbalanque, Ao Kuang og muligens Hercules.

Er ikke akkurat kjempegod i det enda, selvom jeg har spillt på et casual nivå siden beta startet, men det kommer seg.

Lenke til kommentar

Kan igjen minne om at jeg søker spillere som vil bli med i teamet. så lang er vi 1 fra norge (meg) en fra kroatsia, en fra Storbritania og en fra sverige så er god blanding. kravene er vell at du må ha litt tid til å spill av og til, at du kan snakka over skype/mumble eller ts og at du ikke er totalt nub :) er bare å sende pm, blir like glad hver gang det popper opp en ny melding =) og hvis du bare har generelle spørsmål så er det bare å fyr løs ;)

Lenke til kommentar

I myrevange turneringa gikk overraskende PCG av med seieren over juice i finalen med 2-0. Selv håpte jeg på PCG på grunn av zapman og ponpon, men juice var en publikumsfavoritt. og etter et herlig turnaround i første matchen, greide de å vinne ganske overlegent i runde 2.

Lenke til kommentar

MOTD 07.02.2013

 

Smite Match of the Day for Thursday, February 7th.

Gimme da gold! Start with a whopping 100k gold at the beginning of the match. Money is no longer an issue.

Match Name: Hoarder

Map Type: Arena

Special Rules: 100,000 Starting Gold

God(s): All

Endret av igxx
Lenke til kommentar

Har slengt opp en Mumble server for Smite, benytt dere gjerne av denne hvis du har behov. Kanskje folk kan samles her om de ser etter noen å spille sammen med? Om noen ønsker å være moderator, send meg en PM

 

Adresse: mumble.putresopp.com

Port: 64738

Endret av Putresopp
Lenke til kommentar

Da er det kommet en ny patch til Smite som kommer ut i dag eller på torsagen mest sansynlig

 

Den 11 sider lange patch noten

For de som vil ha den korte versjonen så kommer Tv-smite, focus blir fjernet, mere scaling på mange guder, mange bug fixer, oppgraderinger til tornerne i form av et nytt utsende, større muligheter til custum matches, singel player pratic arena match (3 v 3) og til slutt en ny tab som heter Populare som er de top 10 kjøpte itemene for akkurat din gud av top 200 spillerne(altså du får vite hva de beste spillerne kjøper til den og den guden.

 

Guden Neith kommer også ut:

 

 

 

 

0mpZu3L.jpg* PASSIVE - Broken Weave

A Broken Weave appears at the last location that each enemy god dies. The Broken Weaves give Neith minimap visibility and her abilities have secondary effects when used on the Broken Weaves.

 

 

Spirit Arrow

Neith fires a shot through the world weave that passes through everything, dealing 80/140/200/260/320 (+80% of your physical power) physical damage and rooting the first target for 1.2/1.4/1.6/1.8/2 seconds. Successive enemies hit take 75% of the damage and root duration. If it hits a Broken Weave, the Weave detonates, dealing an additional 100% of the damage and applying the root to all enemies in the area. Cost - 60/65/70/75/80 mana. Cooldown - 15s.

 

 

Neith neatly unravels the world weaves, damaging all enemies in the target area for 70/100/130/160/190 (+80% of your physical power), reducing their attack speed by 30% for 2s, and healing Neith 30/40/50/60/70 for each enemy hit, up to 3. Any Broken Weaves in the area are removed, healing Neith an additional 60/80/100/120/140. Cost - 70 mana. Cooldown - 15s.

 

 

Back Flip

Neith back flips through the air, creating a Broken Weave as she leaps while damaging enemies in a narrow cone in front of her for 60/100/140/180/220 (+80% of your physical power), slowing them by 25% for 2.5/3/3.5/4/4.5s. Cost - 70/75/80/85/90 mana. Cooldown - 10s.

 

 

World Weaver

Neith charges up and fires an arrow across the entire world, seeking its target and passing through all obstacles. Enemy gods are hit for 230/295/360/425/490 (+120% of your physical power) and are stunned for 1.1/1.2/1.3/1.4/1.5s where Broken Weaves that are hit will apply the same effects to everyone in the area. The arrow can be fired quicker for diminished results. Cost - 80/90/100/110/120 mana. Cooldown - 90s.

Endret av igxx
Lenke til kommentar

Har slengt opp en 40-slots TeamSpeak 3 server for Smite, benytt dere gjerne av denne hvis du har behov. Kanskje folk kan samles her om de ser etter noen å spille sammen med? Om noen ønsker å være moderator, send meg en PM

 

Adresse: ts3.putresopp.com:9988

 

Herlig bidrag! ;) kommer nok til å joine, når jeg har fått somlet meg til å laste ned TS når jeg ikke snakker med teamet =)

Lenke til kommentar

Herlig bidrag! ;) kommer nok til å joine, når jeg har fått somlet meg til å laste ned TS når jeg ikke snakker med teamet =)

Takk for det! Til info har jeg endret fra TeamSpeak og til mumble som har enklere administrasjon, så mange slots jeg orker og er helt gratis. Har oppdatert posten over med ny info.

 

Ip: mumble.putresopp.com

Port: 64738

Endret av Putresopp
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

har vært veldig sløv med å oppdattere tården fordi det er såpass liten aktivitet her. men kan prøve meg på et sammendrag av hva som er det viktigste.

1. The ultimate God Pack inkludere no alle guder og alle fremtidige guder.

2. Det har vært en økning av ytelsen slik at jeg f.eks gikk fra 60fps til 120fps. (noe som er mye)

3. Det har vært flere balance forandringa slik at spillet er blitt mye mere balansert.

4. Tank metan er over.

5. Det er kommet en ny gud Aphrodite. Som er en ren support (noe som er nytt i Smite) du kan se en video om henne

 

Det kommer også til å være en 10k$ turnering på PAX. som kun er for inviterte. (altså de 8 største teamene)

Smite streamen hadde også 3k viwers noe som er ny rekord :) Gratulerer

Endret av igxx
Lenke til kommentar

Får i spelet sjå kva FPS og latency man har?

viss det, korleis? Og korleis skaffa meg seg den UI saken (lilla pila som vise kor man sikte) som enkelte spelarar har? syns den er bedre ein den lisje blå svake pila

 

Driv å spele smite med 3 andre sjøl, level 26 atm. Spela han Zeuvs masse

Endret av knegg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...