Gå til innhold

Den offisielle Smite Tråden "Et tredje persons moba spill av verdensklasse"


Anbefalte innlegg

Noen andre en meg som får sinnsyke spike's i ping på Conquest? Spretter fra 60 til 500 innimellom, men bare i Smite.-

 

 

På Eu har jeg alltid mellom 70-80 og får aldri spike's, og på NA har jeg ca 200 og får ikke spike's der heller.

Så eneste jeg kan gjette på er at noen andre bruker nettet eller at du har et program som oppdatere seg av og til. spiller med svært mange folk og har spurt litt rundt og ingen har hatt slike problemer :/

 

 

Yeahh post nr 100 :)

Endret av igxx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Feilen lå hos bredbåndleverandøren min, de gjorde et eller annet med linja etter en rask telefon til kundeservice :). Feilsøkte tilkoblingen min opp og ned i mente før jeg ringte de:p

 

Ahha :) bra å høre at du har muligheten for å spille =)

 

 

Forøvrig blir det ingen patch denne uken grunnet gamescom hvor det er en ganske stor turnering for de Europeiske lagene.

Lenke til kommentar

Hva syns du om Zhong Kui? Har ikke spilt han selv, men han er utrolig vanskelig å spille mot, sinnsyk dps og høy sustain..

 

Altså...

Tok 1 runde med han i arena gikk 20-5 og 50k dmg på 15 min..

 

Han er per dags dato OP som faen xD

Hvis du ser på tallen er han bare syk, det er mulig å få 60 protection i level 2-3... Det blir bare feil xD

Ultien er bare syk... dmg + healing, i team fights er han bare syk xD Heldig hvis er han banna alle scrimsa xD

Lenke til kommentar

Rykta for neste patch:

 

Title says it all, but also Bart said wukong instead of hun batz, which I haven't heard him do... which makes me think wukong is on his mind... wait he just did it again, does this mean... the Monkey King returns(this is not at all what it meant sadly D:)?

edit- if erez spoils more I will update. so much for sun wukong doesn't look like it is happening this patch. :/

Erez - I think we may region lock next patch

erez - We now have enough players for region ("besides ranked mode which will suffer" erez's words)

erez - Thanatos is the next god

erez - physical assassin (talking about thanatos)

erez - Not sure what mercury is yet, he is still being worked on

erez - He has a system of losing HP when he attacks with abilities(talking about thanatos)

erez - Still has mana, but you have to worry about his HP (talking about thanatos)

erez - Thanatos looses hp (reason for this is because someone was talking about ares so he clarified.)

erez - Thanatos = kill fast, die fast

erez - He can almost kill himself, down to 1 hp (talking about thanatos)

erez - his ult is a 10 (when asked on 1-10 how awesome is ult) (talking about thanatos)

erez- You kill with it or you most likely will die (followed by a monkey face) (talking about thanatos)

erez - we will show him on monday or tuesday (talking about thanatos)

erez - Hel is getting close, lots of work

Next round is starting, spoiler time over for the moment. If I see any more later will edit this post or make a knew one xD Or someone else will lol.

one last thing bart has said this a couple times.

Bart - thanatos is not technies ("been told referring to goblin techies from dota" courtesy of whitsoxrule)

erez - bastet will get some (when asked about god changes)

New spoils

erez - gold herc

erez - gold bastet

erez - new ares skin ( diamond sword? :O)

erez - combat blink 150 sec

erez - gold chang'e

erez - We will see how combat blink works with the new changes, will increase CD if it's still used as much

erez - With cripple not allow to blink it's very different

erez - You can sell actives if you have not used them or left the store(re-confirmation)

erez - counters to counters to counters ( "Erez is talking about how cripple now doesn't let you blink. He's saying Cripple counters Blink, which itself counters burst damage :)" courtesy of alwaysbored)

erez - new Eye active is better then ever

erez - wards are getting price changes

erez - price is up on sentry ward, lower radius, stays for longer

erez - teleport price up to 200

erez - sentry is 135 gold now

Next round starting, I will keep this updated in between each game for every single spoil session :D Come back for more!

erez - artemis buff

round 3!

erez - patch this week (thanks erez)

erez - I gave tons of spoilers today (followed by monkey face)

this may be the end :p

erez - Mercury is fast

Whelp folks that looks like the end of it! Hope this was helpful and Thanks for your feedback! Maybe next time I catch Erez spoiling I can make another coverage post! Have a good day and happy Smiting!

Sincerely, Tehnewby1

updated EU spoilers! Thank you Kabraxis

hirezerez: new Hades skin in patch

hirezerez: Ares is the week after I think

hirezerez: Ares has a voicepack

hirezerez: RA voicepack

hirezerez: and Vamana voice pack hirezerez: new Worshiper level at 50 'Adept'

hirezerez: Need it for the new ranked mode

hirezerez: Crazy bee guy ADC coming in about a month (I think)

hirezerez: All I can say is that the bee guy is crazy looking

hirezerez: I think that mercury just punches people

hirezerez: I think there will be a Grim Reaper skin for him in the future [talking about Thanatos I think, or Hades?]

hirezerez: Hades is a serious wicked looking skin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...