Gå til innhold

Den offisielle Smite Tråden "Et tredje persons moba spill av verdensklasse"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært på ferie, så har ikke spilt veldig mye. Men tatt noen runder med ett par kompiser, og syntes det virker bra med det nye. Arena osv.. Tenkte faktisk å spille litt nå utover kvelden også.

 

Sliter litt med å finne ut hvilken Gods som er noob friendly atm. Har spilt litt freya, men får ikke helt dreisen på det merker jeg. Dør veldig lett.

 

Noen tips? :)

 

Vil bare si at freya er en av de bedre gudene pga den syke burst dmg, men har sine svakheter og er ikke en lett gud å starte med =)

 

Kommer litt ant på hva du ønsker å spille :)

carry eller tank

ap eller ad?

support eller full tank?

 

guder som er ganske enkle hvis du ønsker å spille carry:

Apollo

neith!!

xbalanque

hun batz

 

tank:

ymir

sobek

athena

 

Hvis du ønsker tips for noen guder når det gjelder forslag til build, hvordan spille eller noe annet, så er det bare å spørre :)

 

Spillet er fortsatt i beta, men vil komme ut av beta om rundt 3-4 uker antar jeg med en 15k $ turnering på gamescom tror jeg xD skulle egentlig verdt med her siden vi ble invitert, men 2 skal på ferie og 2 er under 18 år :/

 

top gods:

odin

Athena

hun batz

isis

sobek

thor

 

worst gods:

Bastet!!!!!!!!!!!!!

cupid

vulcan

loki

anubis

ao kuang (hvis man bommer med ultien så er man ganske uburkelig, dog hvis man treffer kan det være en game changer)

arachne (vinn innen 15 min mark ellers så er man usless)

ares (enkel og countre)

Endret av igxx
Lenke til kommentar

Takk for svar :)

 

Jeg merket jeg fikk god burst dmg med Freya når jeg fikk litt magical items, men var vanskelig å overlever og spille riktig ja.

Jeg er på det nivået nå, at det foreløpig bare er gøy med de gudene som har høy dmg, som jeg kan få flest mulig kills med. Om det er mage eller assassin er ikke så nøye.

 

Cupid var jo ganske OP når jeg startet å spille. Har hu blitt nerfa?

 

Og hvordan er Hades?

Lenke til kommentar

Takk for svar :)

 

Jeg merket jeg fikk god burst dmg med Freya når jeg fikk litt magical items, men var vanskelig å overlever og spille riktig ja.

Jeg er på det nivået nå, at det foreløpig bare er gøy med de gudene som har høy dmg, som jeg kan få flest mulig kills med. Om det er mage eller assassin er ikke så nøye.

 

Cupid var jo ganske OP når jeg startet å spille. Har hu blitt nerfa?

 

Og hvordan er Hades?

 

Cupid er vell den dårligste ranged ad carry akuratt nå og hades er vell ganske svak er ok mid og ok solo sidelane.

 

loki er btw ganske svak, men hvis du får hartseeker til 50 stacks og så kan nesten insta kill hver gud xD

tips til build:

hartseeker - tabi - dev/death bringer - jountens - titans noe lignende :) add meg hvis du vil: igxx

Lenke til kommentar

loki er btw ganske svak, men hvis du får hartseeker til 50 stacks og så kan nesten insta kill hver gud xD

tips til build:

hartseeker - tabi - dev/death bringer - jountens - titans noe lignende :) add meg hvis du vil: igxx

Ja Loki dør ekstremt fort. Men syntes han var veldig morsom å spille i Arena, så han har jeg spilt mye de siste to dagene nå. Prøvd litt forskjellig builds, men går hovedsaklig for attack speed og attack power.

Hva burde jeg kjøpe på F og G? Føler ikke Sprint er til så mye hjelp. Spiller som sagt stort sett Arena for øyeblikket.

 

PS: Addet deg, kaller meg Jokerpr0 :)

 

 

Prøver å spille dette nå men kommer meg aldri inn i et spill, alltid noen som disconnecter før spillet starter :(

Hmm, dette skjer veldig skjelden hos meg. Prøv å bytt fra America til Europe, eller omvendt kanskje. Kan være en bug.

Endret av Sending!
Lenke til kommentar

Ja Loki dør ekstremt fort. Men syntes han var veldig morsom å spille i Arena, så han har jeg spilt mye de siste to dagene nå. Prøvd litt forskjellig builds, men går hovedsaklig for attack speed og attack power.

Hva burde jeg kjøpe på F og G? Føler ikke Sprint er til så mye hjelp. Spiller som sagt stort sett Arena for øyeblikket.

 

PS: Addet deg, kaller meg Jokerpr0 :)

 

 

 

Hmm, dette skjer veldig skjelden hos meg. Prøv å bytt fra America til Europe, eller omvendt kanskje. Kan være en bug.

 

actives er veldig viktig i spillet og det er forskjellig i hvert spill. men aegis og beads er nok det de fleste ofte går for.

 

altså arena er en fin måte å bli kjent med spillet på, men du burde tenke på å gå over til conquest, det er ikke så seriøst som alle vil ha det, og hvis du levler opp i arena vil få noen problemer hvis du går over til conquest som spillet faktisk er balansert rundt :)

 

Prøver å spille dette nå men kommer meg aldri inn i et spill, alltid noen som disconnecter før spillet starter :(

 

Dette skjer aldri for meg, problemet er nok at du er rundt level 5 og det er en del troll der.

Lenke til kommentar

Ble lv 30 her om dagen, og har spilt masse rankedm, som adc og mid.

 

Eloen min er nå på 512 :( Hver jævla match har jeg vært carry, selv om jeg egentlig ikke skulle ha vært det. Alle i teamet mitt har feeda, mens jeg har greid meg bra. Sånn har vær match vært. Siden jeg taper elo på og tape en match, så går det bare nedover.

 

Damn jeg er mad.

 

Noen som vet hvordan jeg kan fikse det?

 

EDIT:

 

Kom med ymir nå, jeg var neith.

 

Hadde det helt fint de første 5 minuttene, helt til ymir tenkte det var fint og leave meg i lanen, mot 2 stykker, og heller ganke alle andre lanes enn min. Junglerern vår, som var hun batz, begynte og feede, og det var som vanlig 5 vs 1. Gråter inni meg nå.

Endret av Sjofelgut
Lenke til kommentar

Bare jeg som ikke får logget inn etter update? :(

Nope, smite kræsja akkurat her - virker som om servern tok kvelden, regner med det jobber med saken! =). Kan forøvrig legge til at jeg i mangel på å finne andre å spille med (siden HiRez nylig har fjernet hele smite forumet :confused: ) forsøker å starte en egen europeisk casual clan, har en nettside og teamspeak på www.mrgaming.no for de som er interesserte. Jeg er forøvrig level 28 og spiller mye Sobek, Isis og Ao Kuang og er helt passe god

 

Patch 0.1.1666.1:

Ny gud (TYR) og oppdatert UI

http://www.youtube.com/watch?v=Z_fnlZOFaxY&feature=share&list=UULB_2GSFGa4Unb5fjq49SOw

 

 

969105_611641082189325_1731018187_n.png

Endret av Putresopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...