Gå til innhold

THQ kan bli delt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror de alle representerer sjangre som EA er ivrige på å få bedre fotfeste i, og siden det er snakk om allerede etablerte serier tror jeg EA er villig til å satse tungt.

Kanskje. Men EA har jo hatt Command & Conquer i alle år, og den serien har de kjørt ganske kraftig i grøfta. Skal man drive seriøst innen RTS-spill så er man nødt til å støtte spillene etter utgivelse, noe EA ikke pleier å ta så veldig alvorlig.

 

Hos EA er det mye profitt som gjelder, de gidder ikke å satse på spill som ikke kommer til å tjene mye. De var jo misfornøyde med salget av Dead Space 2, selv om det tross alt gikk i pluss.

Lenke til kommentar

EA og Ubisoft kan ikke å lage kvalitetsspill.

Riktignok har THQ sine problemer eller trender man ser i det de har laget, men fortsatt har de mer kvalitet enn hva EA og Ubisoft kan tilby.

 

Ubisoft for eksempel sliter med å lage skikkelig nettverkskode, blant annet deres innloggingsprogramvare sliter noe inni helv, babler om feil passord, men holder du nede enter tasten i 10 sekunder og spammer samme login, så kommer den seg for eksempel.

 

EA har Origin som er rent søppel med sin spion virksomhet for det første, og som har som rykte å spise windows installasjoner, det er tydelig at EA ikke gjør ting riktig i motsettning til Valve som jeg enda ikke har hørt at Steam har sabotert en windows installasjon.

 

Warners Bros er litt så som så, har ikke sett så mye spill, men de er anale på YouTube filmer så jeg vet ikke.

Er som å velge mellom pest og kolera det her, eneste som vettugt kunne ha plukket opp THQ hadde vært Valve.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...