Gå til innhold

LG avslører 2013-modellene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

55" 4K kan sikkert bli en glimrende PC-skjerm. Det blir omtrent som 4 stk 27" 1920x1080 skjermer satt opp i 2x2 oppsett, bare at man slipper at rammene deler bildet. Smale rammer gjør at man kan sette opp flere slike sammen. Lurer bare på hvilke skjermkort som takler det, kabling og oppdateringsfrekvens.

 

Norlig: Logoen er sikkert mulig å enten avmontere eller brekke av.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

55" 4K kan sikkert bli en glimrende PC-skjerm. Det blir omtrent som 4 stk 27" 1920x1080 skjermer satt opp i 2x2 oppsett, bare at man slipper at rammene deler bildet. Smale rammer gjør at man kan sette opp flere slike sammen. Lurer bare på hvilke skjermkort som takler det, kabling og oppdateringsfrekvens.Norlig: Logoen er sikkert mulig å enten avmontere eller brekke av.

 

I verste fall kan den kappes av på en fin måte. Å kjøpe en tv til 50K for så begynne å brekke av ting høres ikke bra ut :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Hos meg blir bildet på hw.no forsiden kutta slik at en ikke ser TV'ene, men kun dama. Tittelen er "LG avslører 2013-modellene" og dermed trodde jeg først at artikkelen handla om reklame-damene LG skulle benytte i 2013.

 

Jeg var sikker på at hw var blitt helt vg, men så var det litt tekno preik allikevel, gitt.

Lenke til kommentar

Tvn er ikke rammeløse desverre det er andre bilder som viser en tydelig 1cm sort stripe mellom ramme og bilde..

Lg lm960 har bilde helt ut til ramme kant pga led er bak panelet.. bildene som hardware viser er edge led som ikke kan bli ramme løse pga led lys er montert på sidene..

 

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne ha 1-3 tommer ramme rundt skjermen da jeg synes det er mer behagelig ved lange økter. I flerskjermsoppsett har jeg ikke bruk for bildeflater som henger sammen men flere uavhengige vinduer på hver sin skjerm eller 4 vinduer side om side i 3840x2160. Jeg har ventet i mange år på at det skal komme flatpanel-skjermer med bedre responstid og høyere oppløsning. Jeg er lei av å vente. Det er nå jeg trenger en god skjerm. Ikke om 20 år.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

4K har fire ganger så høy oppløsning som dagens Full HD. For å forklare det så enkelt jeg klarer :

 

1920x1080 = 2073600 pixler det ganger 4 er 8294400 pixler.

4K = 3840 × 2160 som gir 8294400 pixler.

 

Det er altså ikke 1920x4 7680 og 1080x4 4320 som hadde gitt oppløsningen 7680x4320 som er 33177600 pixler.

 

Edit : 33177600 delt på 4 er 8294400 pixler som er 4K, la første merke til det nå :D Så då vet vi framtiden ;)

Endret av jitnekonni
Lenke til kommentar

Denne er ikke så dum: http://www.dinside.n...dre-pc-skjermer :D

 

Edit: Nevermind...

 

Kan ikke si at jeg ble overrasket her over videoen. Kjøpte selv en LG modell, med et såkalt rammeløst design, og greit nok det var ingen ramme der, men det var et mørkt felt rundt hele skjermen. Var ikke så veldig synlig før man faktisk slo på skjermen noe jeg synes var veldig skuffende da det føltes som om jeg ikke fikk bruke hele skjermbildet. Føltes rett og slett rart ut, spesielt når man spilte.

Heldigvis for meg viste den seg for å være en defekt bombe, så fikk levert den tilbake og kjøpte ny skjerm m/ramme :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...