Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2012 - luke 13


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøver meg på denne selv om jeg må kjøpe hovedkort da. :p

 

Bak dagens kalenderluke finner vi to solide datakomponenter fra prosessorkjempen Intel. Premien består av selskapets råeste Ivy Bridge-prosessor, Core i7 3770k, og et dedikert hovedkort fra Intel med Z77-brikkesett, som altså passer sammen med prosessoren.
Endret av Uderzo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Prøver meg på denne selv om jeg må kjøpe hovedkort da. :p

Det står jo i konkurranseteksten: Premien består av selskapets råeste Ivy Bridge-prosessor, Core i7 3770k, og et dedikert hovedkort fra Intel med Z77-brikkesett, som altså passer sammen med prosessoren.

Så det slipper du. Men jeg trenger oppgradere min dysfunksjonelle P67 i5 platform så dere andre må helst ikke vinne denne! :grin2:

 

Hvilket hovedkort følger med? Man kan jo anta det er et Asus P9X79 PRO siden det er anbefalt hovedkort til LGA2011. Edit: Nei, det må jo bli noe med Z77 chipset - kanskje Asus P8Z77-V PRO ?

Endret av Misantropen
Lenke til kommentar

Det står jo i konkurranseteksten: Premien består av selskapets råeste Ivy Bridge-prosessor, Core i7 3770k, og et dedikert hovedkort fra Intel med Z77-brikkesett, som altså passer sammen med prosessoren.

Så det slipper du. Men jeg trenger oppgradere min dysfunksjonelle P67 i5 platform så dere andre må helst ikke vinne denne! :grin2:

 

Hvilket hovedkort følger med? Man kan jo anta det er et Asus P9X79 PRO siden det er anbefalt hovedkort til LGA2011. Edit: Nei, det må jo bli noe med Z77 chipset - kanskje Asus P8Z77-V PRO ?

Står jo relativt tydlig at det er ett hovedkort fra INTEL, så jeg vil si det er SVÆRT tvilsomt at det er et ASUS hovedkort som følger med... :-)

 

Hei,

 

Det er et dedikert Z77-hovedkort fra Intel, et hovedkort som produsenter som Asus, MSI, Gigabyte osv. bruker som base når de lager sine kort :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...