Gå til innhold

Færre sier de vil kjøpe iPhone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forståelig, jeg har en iPhone 5 nå jeg er veldig fornøgd med men kan være jeg går for andriod neste gang om apple begynner å henge mer etter. Savner noen store fremskritt på softwaren og siri kunne godt ha funnest på flere språk (norsk blandt annet) og om apple hadde gjort noen store fremskritt på batteri så kunne de virkelig ha tatt en større del av markedet.

Lenke til kommentar

Forståelig, jeg har en iPhone 5 nå jeg er veldig fornøgd med men kan være jeg går for andriod neste gang om apple begynner å henge mer etter. Savner noen store fremskritt på softwaren og siri kunne godt ha funnest på flere språk (norsk blandt annet) og om apple hadde gjort noen store fremskritt på batteri så kunne de virkelig ha tatt en større del av markedet.

 

Er ikke noe apple fan, men hvis Apple hadde greid å forlenge batterilevetiden med 2-3 ganger mer. Så er jeg sikker på at de hadde kapret en god del mer av markedet!

 

 

Håper faktisk på at de gjør dette i framtiden siden det appelerer til konkurranse fra andre produsenter. Ergo vi vil få bedre mobiler og billigere mobiler. ;)

 

 

Nå får sauene være som de vil, så lenge jeg får det jeg ønsker.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...