Gå til innhold

Ny Ubuntu-versjon er ute i dag


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joinc: 12.10 ligger vel ute her. Alle filene er datert i går 17. oktober kl 15-18 og jeg regner med det betyr endelig versjon, selv om offisiell lanseringsdato begynner 6-11 timer senere.

 

efikkan: Beta 2 ligger her og er datert 25-28 september.

 

Jeg regner med 12.10 får offisiell førstesides nedlastingslink i løpet av dagen.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Ubuntu 12.10 er nå tilgjengelig på frontsiden. Sjekk den selv, måtte le litt :)

Hehe, dristig slagord det der!

 

Hva er forresten grunnen til at de fortsatt setter anbefalt-stempel på bare 32bit-versjonen? Det begynner vel å bli ganske mange maskiner som har mer enn 3 GiB minne og kunne hatt fordel av 64 bit.

Lenke til kommentar
Ubuntu 12.10 er nå tilgjengelig på frontsiden. Sjekk den selv, måtte le litt :)
Hehe, dristig slagord det der!Hva er forresten grunnen til at de fortsatt setter anbefalt-stempel på bare 32bit-versjonen? Det begynner vel å bli ganske mange maskiner som har mer enn 3 GiB minne og kunne hatt fordel av 64 bit.

 

Grunnen er vel "emerging markets" og netbooks, tenker jeg. Dessuten er det stadig slik at det er flere programmer og drivere tilgjengelig og lettere å få til å kjøre i 32-bit.

 

Har kjørt 32-bit på 12.04, men ved installasjon av 12.10 gikk jeg for 64-bit.

Lenke til kommentar
Ubuntu 12.10 er nå tilgjengelig på frontsiden. Sjekk den selv, måtte le litt :)
Hehe, dristig slagord det der!

Slagordet er fjernet. De fikk vel noen temmelig sinte telefoner fra Microsofts juridiske avdeling.

 

For de som ikke fikk det med seg, det sto "Avoid the pain of Windows 8. - The all-new Ubuntu 12.10 is out now.". Nå står det bare "Your wish is our command. - The all-new Ubuntu 12.10 is out now."

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...