Gå til innhold

Nå kan du kjøpe Prison Architect (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synest 30$ hørtes utrolig mye ut. Har nesten samtlige spill Introversion har komt ut med tidligere, er aktiv på kickstarter og har ikke noe imot tidlig alpha. Men selv om jeg klør i fingrene etter å få tak i noe som kan sammenlignes med Theme Hospital og Dungeon keeper så kan jeg ikke si at dette frista med den prisen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Synest 30$ hørtes utrolig mye ut. Har nesten samtlige spill Introversion har komt ut med tidligere, er aktiv på kickstarter og har ikke noe imot tidlig alpha. Men selv om jeg klør i fingrene etter å få tak i noe som kan sammenlignes med Theme Hospital og Dungeon keeper så kan jeg ikke si at dette frista med den prisen.

 

Virkelig? Synes du 180kr er mye for et spill? Her snakker vi umiddelbar tilgang til alfaen, og når fullversjonen kommer har man det også. Dersom de får spillet ut på Steam, så får man en kode til det også. 180kr er ikke mye... Det er som å dra på kino + en liten snacksmeny det.

Lenke til kommentar

Virkelig? Synes du 180kr er mye for et spill? Her snakker vi umiddelbar tilgang til alfaen, og når fullversjonen kommer har man det også. Dersom de får spillet ut på Steam, så får man en kode til det også. 180kr er ikke mye... Det er som å dra på kino + en liten snacksmeny det.

Er viktig å få med seg at det ble skrevet når spillet var i tidlig alpha. Nei, 180kr er ikke mye i seg selv, 180kr for et tørt brød hadde derimot vert veldig mye. På samme måte er 180kr for et spill man vet veldig lite om, som kanskje ikke en gang kommer til å bli gitt ut eller som kommer til å ende opp på en måte man ikke liker i heletatt, veldig mye.
Lenke til kommentar

Er viktig å få med seg at det ble skrevet når spillet var i tidlig alpha. Nei, 180kr er ikke mye i seg selv, 180kr for et tørt brød hadde derimot vert veldig mye. På samme måte er 180kr for et spill man vet veldig lite om, som kanskje ikke en gang kommer til å bli gitt ut eller som kommer til å ende opp på en måte man ikke liker i heletatt, veldig mye.

 

Ja, sant nok. Ble lurt inn på denne eldre artikkelen fra preview-artikkelen. ;-)

Jeg vil dog påstå at slik spillet framstår nå, så er det absolutt verdt summen, til tross for at det er alfa. Savner en "kampanje"-modus, a'la Theme Hospital, for nå er det ren sandbox som gjelder, og det kan bli litt trøtt når man har bygd ut fengselet sitt og alt går "på skinner". I begynnelsen kan man velge forskjellige oppdrag man må gjøre slik at man får utbetalt gode penger til videre utbygging, men når man har fullført de 4 oppdragene som er, må man vente fra dag til dag for å få flere penger å handle for. (En dag varer en god stund i spillet, kanskje sammenlignbart med "The Sims". Hurtigmodus er ikke akkurat kjempehurtig heller.)

 

Jeg er blodfan av Theme Hospital, og spiller open source spillet med jevne mellomrom (Corsix). Dette spillet ser ut til å gå i den retningen :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...