Gå til innhold

Sniktitt: HTC 8X


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler sterkt på at denne kommer til å utkonkurere Samsung Ativ S eller Nokia Lumia 920.

 

Blir ihvertfall en konkurrent til Lumia 920 siden den har en skjerm som er hakket vassere ifølge denne sniktitten... For min del så kommer jeg til å se an hvordan batteri og kamera er på 920 og aktiv S i forhold til denne.

Lenke til kommentar

Denne er jo prikk lik nokia lumia-serien, og (ikke overaskende) lik One X. Designen i W8-telefonene ser ut til å "standarisere seg" etter noe "microsoft-krav" eller noe sånt, eller så kan jeg ikke skjønne hvordan det ikke er søksmål ute å går snart!... Eller kanskje de klarer å holde seg for gode til det - bedre en apple og samsung i alle fall?

Lenke til kommentar

Denne er jo prikk lik nokia lumia-serien, og (ikke overaskende) lik One X. Designen i W8-telefonene ser ut til å "standarisere seg" etter noe "microsoft-krav" eller noe sånt, eller så kan jeg ikke skjønne hvordan det ikke er søksmål ute å går snart!... Eller kanskje de klarer å holde seg for gode til det - bedre en apple og samsung i alle fall?

 

Og endelig ser det ut til at alle W8 har satt krav om at usb'en skal være i bunnen og midt på telefonen.

Lenke til kommentar

Endelig noen som har skjønt det :) 4 - 4.3" + høy oppløsning er fantastisk :D

 

Men for høy oppløsning på for liten skjerm igjen er jo på trynet.

 

Jeg er ikke mutert så trenger ikke 5,3".

 

Det er en annen sak på hva du trenger, men opplevelsen blir uansett hvordan du vrir og vender på det ekstremt mye bedre på en skjerm på 5.3 tommer over en skjerm på 3.5 eller 4 tommer.

 

Og ikke minst så blir jo alt mye lettere å håndtere på en smarttelefon m.t.p multi-touch.

Lenke til kommentar

Endelig noen som har skjønt det :) 4 - 4.3" + høy oppløsning er fantastisk :D

 

Men for høy oppløsning på for liten skjerm igjen er jo på trynet.

 

Jeg er ikke mutert så trenger ikke 5,3".

 

Det er en annen sak på hva du trenger, men opplevelsen blir uansett hvordan du vrir og vender på det ekstremt mye bedre på en skjerm på 5.3 tommer over en skjerm på 3.5 eller 4 tommer.

 

Og ikke minst så blir jo alt mye lettere å håndtere på en smarttelefon m.t.p multi-touch.

 

Njaa. Er jo ikke bedre om man må bruke to hender for å sende en sms. Video er nok ganske mye bedre på stor skjerm, men daglidagse oppgaver funker fett både på 4" og 5,3". Trenger ikke minibuss for å kjøre til butikken, holder med noe mindre.

Endret av Hunterra
Lenke til kommentar

16 GB og uten microSD-kort? Er jo nesten så begrenset som iPhone jo!

Ja, det er som på min 5 år gamle iPhone, som ikke en gang hadde App Store da jeg kjøpte den...men jeg ser for meg at man fyller opp 16 GB litt fortere på en HTC-telefon der du kan spille av HD-filmer, og som her et moderne mobilkamera med 1080p videoopptak og 8 Mpix stillbilder...hva tror du? ;)

 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...