Gå til innhold

Velkommen til vår nye podkast


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler jeg har gått glipp av myeee bra.. :( Fikk aldri prøvd SNES.... Skulle gjerne ha prøvd SNES, men er 98'... Så, jeg fikk aldri prøvd SNES.... Skulle gjerne ha prøvd det. :D

 

Vi gir noen nyttige tips i denne episoden til hva som er den letteste måten å få spilt noen av disse klassikerne på i dag! Valget står ikke mellom emulering og ekte SNES-hardware, det finnes mange spill tilgjengelig på f.eks Wii Virtual Console

Lenke til kommentar

Og husk folkens, gi oss deres SNES-favoritter så snakker vi om den på neste episode! Og vi er mottakelige for forslag og input av alle typer!

 

Utrolig mange spill som er verdt nevnes. Men skal jeg bare trekke frem 1 tittel så vil jeg da si "Soulblazer". Meget innovativt eventyr/rpg som har gitt meg meget mye glede. Også i de siste årene :)

Lenke til kommentar
Og husk folkens, gi oss deres SNES-favoritter så snakker vi om den på neste episode! Og vi er mottakelige for forslag og input av alle typer!
Utrolig mange spill som er verdt nevnes. Men skal jeg bare trekke frem 1 tittel så vil jeg da si "Soulblazer". Meget innovativt eventyr/rpg som har gitt meg meget mye glede. Også i de siste årene :)

 

Både Soulblazer og ActRaiser er kongespill.

Lenke til kommentar

Og husk folkens, gi oss deres SNES-favoritter så snakker vi om den på neste episode! Og vi er mottakelige for forslag og input av alle typer!

Ett av mine yndlingsspill som ikke har fått nok oppmerksomhet:

250px-Soul_Blazer_box_art.jpg

(Soul Blader på Japansk)

 

Det som er synd er at SquareEnix ikke har planer om å lansere det på Wii Virtual Console eller andre steder (jeg sendte dem en mail hvor jeg spurte pent om de kom til å gjøre det. De kom ikke med det vanlige "Ingen kommentar!", men skrev tilbake: "There are no current plans to transpose Soul Blazer on the Nintendo Wii, so we advise you to look for the cartridge and adapter on internet to get it. We appreciate your will to share your ideas and we will take into consideration your suggestions". :(

Det er veldig vanskelig å få tak i PAL-versjonen...

 

http://www.youtube.com/watch?v=LDwYsTHvfBI

Endret av Stigtrix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...