Gå til innhold

– Trials kommer hjem (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

TAKK! Endelig! Trials 2 er flott, men satan så vanskelig. Det blir fort mer frustrerende enn morsomt for meg. Da er det fint å se at Evolution endelig kommer, hvor fart og moro er prioritert over sinnsyke skills (som jeg ikke har :( ). Gleder meg! Kjøpes lett på dag én.

 

det her blir vel piratert i hjel når det kommer til pc

Sannsynligvis ikke når det er globale stats scores etc. Uansett, kvalitetsspill som er verdt penga blir som oftest kjøpt.

 

Bare ignorér han fjompen der. Finnes det en tråd på dette forumet som omhandler PC, så er han der inne med sine desillusjonerte påstander om at 99,9999% av alle PC-spillere kun piratkopierer, og aldri kjøper et spill. Ironisk nok finnes det garantert en hel skokk med PC-spillere på forumet her som har kjøpt flere titalls flere spill enn han selv. Sjekk min Steam-profil i signaturen min for et eksempel.

Endret av Hr. Jenssen
  • Liker 5
Lenke til kommentar

TAKK! Endelig! Trials 2 er flott, men satan så vanskelig. Det blir fort mer frustrerende enn morsomt for meg. Da er det fint å se at Evolution endelig kommer, hvor fart og moro er prioritert over sinnsyke skills (som jeg ikke har :( ). Gleder meg! Kjøpes lett på dag én.

det her blir vel piratert i hjel når det kommer til pc
Sannsynligvis ikke når det er globale stats scores etc. Uansett, kvalitetsspill som er verdt penga blir som oftest kjøpt.
Bare ignorér han fjompen der. Finnes det en tråd på dette forumet som omhandler PC, så er han der inne med sine desillusjonerte påstander om at 99,9999% av alle PC-spillere kun piratkopierer, og aldri kjøper et spill. Ironisk nok finnes det garantert en hel skokk med PC-spillere på forumet her som har kjøpt flere titalls flere spill enn han selv. Sjekk min Steam-profil i signaturen min for et eksempel.

 

du kan sjekk ut min spill sammling på 'gamers paradise' link opp der på siden.. så får du se noen av spilla jeg eier, din fjomp!

Lenke til kommentar

Vi får vel bare nyte det så lenge det varer. Altså fram til neste konsoll kommer, og drøssevis av utviklere og utgivere igjen begynner å oppføre seg som hyperaktive drittunger.

Ser fortsatt for meg at det blir bedre enn etter PS360 kom, PC markedet er større nå, og flere utviklere har en godt fotfeste der.
Lenke til kommentar

Ja digital distribusjon har gjort sitt, jeg tror heller ikke det blir helt det samme tullet som sist gang... Men med hver fanboy som vokser opp og vekk fra det miljøet, så vokser en annen inn i det. Gansker sikker på at det finnes nok av folk som fortsatt tror at man trenger 30.000kr for å lage en habil PC og at man må oppgradere hvert år, neste generasjon også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...