Gå til innhold

Anmeldelse: The Walking Dead Episode 3: Long Road Ahead (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spilt en liten halvtime inn i serien (er fortsatt på første mao). Og storkoser meg! De gjentakende replikkene når jeg ikke finner ut av ting umiddelbart er litt irriterende, men det gjelder vel bare å ikke bruke så mye tid på alt. :)

 

Jeg har savnet adventuresjangeren. Og i TWD fungerer det foreløpig ypperlig.

Lenke til kommentar
dette blir en slags gåteløsingsoppgave.

 

Det kan man si. :p Synes ikke spillet kan forsvare 9eren når gåtene er så lette at jeg blir helt provosert

 

Når det er sagt så er det igjen en veldig bra episode, og det er ingenting som gleder meg mer enn at et eventyrspill får bra karakter når så mange dårlige spill får dem kastet etter seg.

 

Litt rart at episode 2, som er den beste episoden, er den som har fått dårligst karakter.

 

Dessuten så er årets beste eventyrspill uten tvil Resonance, så det er litt trist at Walking Dead har satt det helt i skyggen i år.

Endret av radiohodet
Lenke til kommentar

Ser det var testet på Xbox. Da var du heldig om det var alt av bugs du kom over. Måtte restarte langt flere ganger selv.

 

Ja, jeg var tydeligvis heldig.

Forventet egentlig at det skulle være verre, siden det var såpass ille i forrige episode. Merkelig at slike tekniske ting blir verre...

 

Xbox får i det minste episodene når de skal da, det samme kan ikke sies for PS3...

Lenke til kommentar

De kunne like gjerne ventet med å utgi episodene til Xbox når det allikevel skal være så mange feil. Ofte stod jeg fast i spillet, men var hele tiden helt uviten om at det var på grunn av tekniske feil. Samtidig blir det feil å la det gå så lang tid mellom hver episode. En annen ting som bør nevnes er at valgene i spillet egentlig ikke er valg, da de valgene man tar i episode 3 uansett resulterer i de samme konsekvensene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...