Gå til innhold

Er Wii U-datoen avslørt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok bare USA desverre, jeg blir en grinete voksen mann om jeg ikke får min kjære Wii U dette året. Lenge har jeg gledet meg å bytte ut min Wii :)

 

Om vi får en gladmelding om den skal komme her også i dette året så er det fram med termos, grill og telt så skal jeg campe utforbi Elkjøp Forus :D

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Er nok bare USA desverre, jeg blir en grinete voksen mann om jeg ikke får min kjære Wii U dette året. Lenge har jeg gledet meg å bytte ut min Wii :)Om vi får en gladmelding om den skal komme her også i dette året så er det fram med termos, grill og telt så skal jeg campe utforbi Elkjøp Forus :D

 

Haha, det gjorde jeg når jeg ventet på Wii (pga Zelda TP), dog uten telt :p På forus faktisk!

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Er nok bare USA desverre, jeg blir en grinete voksen mann om jeg ikke får min kjære Wii U dette året. Lenge har jeg gledet meg å bytte ut min Wii :)Om vi får en gladmelding om den skal komme her også i dette året så er det fram med termos, grill og telt så skal jeg campe utforbi Elkjøp Forus :D

 

Haha, det gjorde jeg når jeg ventet på Wii (pga Zelda TP), dog uten telt :p På forus faktisk!

 

Jepp jeg var nummer 29 i køen der over :D

Jeg kom der 06.45 og da var det stappa fullt likksom, var bra en fra gamle gamer.no tok å lagde den lista over dem som kom først var sikra en Wii.

Jeg reiste hjem med kun 2 (en som brodern min kjøpte) Wiier solgte den ene for 3500kr

 

Det eneste spillet jeg hadde i dem timene var Red Steel

Men så hadde jeg flaks for vennina til moren min skulle handle Wii til dattera si på gamestop så hun plukka opp et ekstra Zelda TP til 599kr

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...