Gå til innhold

Android Jelly Bean blir tidenes sikreste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men jeg må fortsatt vente i en evighet før jeg får det... Jeg håper Android snart er så enkelt å implementere i enheter at vi slipper all denne unødvendige ventingen.

 

Kjøp en nexus da vel, svarer denne posten med jelly bean akkurat nå :-)

Endret av ladnum
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Men jeg må fortsatt vente i en evighet før jeg får det... Jeg håper Android snart er så enkelt å implementere i enheter at vi slipper all denne unødvendige ventingen.
Kjøp en nexus da vel, svarer denne posten med jelly bean akkurat nå :-)

 

Hvordan har du fått jelly bean allerede nå? :)

Lenke til kommentar

Det er relativt enkelt å flashe en Galaxy Nexus. Om det ikke er behov for å ta vare på noe er det gjort på få minutter. Om du kjøper en Nexus sjekker du først hvilken versjon den kjører (følgende app er lettest: https://play.google.....officialupdate). Om den kjører yakjuwx kan det være en fordel å flashe til yakju/takju. Skal du først flashe kan du like greit flashe til siste versjon med en gang. Men straks yakju er i orden kommer siste OTA av seg selv ganske snart, eventuelt tvinge den gjennom. Søk på forum/google for instrukser. Jeg kjører 4.1.1 (flashet til takju manuelt).

Endret av XmasB
Lenke til kommentar

Kan signere på det XmasB skriver. 4.1.1 er en så stor oppgradering av brukerfølelsesen at det absolutt føles som en ny mobil. Jeg kan ikke lenger merke noen forskjell i opplevd smoothness mellom min Gnex og mutterns Lumia 800. Da er vi i mål. Så jeg syns det er verdt å flashe.

 

Jelly Bean føles mye raskere enn Ice Cream Sandwish. Og det er det opplevd hastighet handler om..

 

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jelly Bean føles mye raskere enn Ice Cream Sandwish. Og det er det opplevd hastighet handler om..

:)

Vi kjørte en høyst uoffesiell test mellom Ice cream sandwich, jelly bean og ip4 på kontoret. Og spesielt når man scroller i app menyen så er det tydelig forskjell på Jelly Bean og ICS. Så det er et stort steg i riktig rettning. Men, fremdeles et lite hakk bak iP4 på touchrespons.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er relativt enkelt å flashe en Galaxy Nexus. Om det ikke er behov for å ta vare på noe er det gjort på få minutter. Om du kjøper en Nexus sjekker du først hvilken versjon den kjører (følgende app er lettest: https://play.google.....officialupdate). Om den kjører yakjuwx kan det være en fordel å flashe til yakju/takju. Skal du først flashe kan du like greit flashe til siste versjon med en gang. Men straks yakju er i orden kommer siste OTA av seg selv ganske snart, eventuelt tvinge den gjennom. Søk på forum/google for instrukser. Jeg kjører 4.1.1 (flashet til takju manuelt).

 

Play store linke er død her meldigen "We're sorry, the requested URL was not found on this server."

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...