Gå til innhold

Kommentar: Ingen overraskelser fra Microsoft (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

synes igrunn det meste har skuffet på e3 så langt i år, er veldig spent på wii-u og hva som blir vist på denne i kveld. halo 4 så nydelig ut, og det samme kan sies om splinter cell, men det får alikevel ikke følsen av at ms kjører rundt på bensin damp nå likefør en fremvisning av nytt hw.

 

har ikke sett sony og ea sine pressekonferanser, og orket ikke så mer enn 1/3 del av ubisoft sin men har fått sett en del trailere og må si at det i år virkelig er skuffende. får bare sette min litt til at nintendo greier å dra opp nivået noen hakk!

Lenke til kommentar

Microsofts oppvisning gjør meg bare trist.

Istedet for å bruke pengene de håver inn på Live på å utvikle nye spill, velger de å gi bort hele pengesekken til Activision og Capcom for å sikre seg tidsavgrenset ekslusivitet på dlc (som trolig allerede er produsert og i stedet kunne vært på disken)

 

Hvem pokker bryr seg?

 

Dette er drepende for spillindustrien.

 

Sony gjør det samme, bare i litt mindre grad. Men de utvikler i det minste nye spill. Og det er det vi vil ha.

Lenke til kommentar

MS dreper Wii-U ikveld og det får en heller kald omtale på gamer.no? Spesielt.

 

Eh? MS drepte seg selv i går, ikke WiiU. WiiU får vi vite mer om i kveld og det skal nesten ikke noe til for å slå den smørja MS presenterte i går. Vi får se hva Nintendo får til Men MS sin presentasjon? Skikkelig gjesp hele greia...

Lenke til kommentar

Smart Glass;

Skeptisk på det å streame en film fra telefonen til xboxen..

 

Xbox/Microsoft; Fint de har store og fine prosjekter (for de som bor i USA), for oss i norge kan vi se langt til at de faktisk tørr å gi oss en brøkdel av funksjonene de har på xbox der borte.

 

Menmen.

Halo 4;

Blir det likt Halo 2, 3 så kommer det til å eie. Men utifra videoen vi så, så ligner det littformye på ODST/Reach..

Jaja, De nådde toppen og falt ned.

 

Black Ops 2;

Utrolig.

Gleder meg, med tanke på at det er Treyarch som lager det, blir det ingen stor skuffelse for meg.

Med mindre de har gått over til den "mørke siden". Noe man egentlig kan lure på.

Men gleder meg som en unge!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...