Gå til innhold

Nintendo sin E3 pressekonferanse 2012


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Siden forrige E3 mener du :p

 

Gleder meg til konferansen nå ved midnatt. Skal følge med jeg også.

 

Edit: Vanvittig med aktivitet her på forumet nå. Det er sånn det skulle vært hele året.

 

Stemmer det, siden forrige E3 :) 45 minutter igjen og MY BODY IS REGGIE!

Lenke til kommentar

Veldig god ide det hadde vært med en GameCube sjappe hos Nintendo Network. Men jeg eier de titlene som gjør min Gamecube x2 legendarisk og sjelden :p

 

Leste også noen sa det svirrer rundt lignende trophy/achievement system til Wii U, samt en lignende avatar/Mii samt sosialt nettverk.

 

Mye å ta fingrene i her, men så gøy dette er!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Drømmescenario: Nintendo annonserer at VC-spill på Wii kan portes over til nyinnkjøpt WiiU. Pretty please...? :xmas:

 

Dette går på 3DS, så forvent at det kan gå på Wii U også (jeg har faktisk hørt fra en fyr som vistnok jobber med Nintendo Network at dette vil være klart til lanseringen. Aner ikke hvor mye kredibilitet han fyren har dog).

 

Det må en nok helt sikkert. Håper VC-butikken på Wii U inkluderer GameCube-spill.

 

Har også hørt at dette kommer.

 

Edit: og flott avatar iToman! Meget passende i kveld :)

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Siden forrige E3 mener du :p

 

Gleder meg til konferansen nå ved midnatt. Skal følge med jeg også.

 

Edit: Vanvittig med aktivitet her på forumet nå. Det er sånn det skulle vært hele året.

 

Stemmer det, siden forrige E3 :) 45 minutter igjen og MY BODY IS REGGIE!

 

Si meg, hva kommer dette sitatet "my body is ready" fra? Er det noe Reggie har sagt i et intervju eller noe?:)

Lenke til kommentar

Foreslår forresten at vi bruker denne tråden til å prate om Nintendo Direct også slik at det ikke blir spredd utover altfor mange ulike tråder.

 

Si meg, hva kommer dette sitatet "my body is ready" fra? Er det noe Reggie har sagt i et intervju eller noe? :)

 

http://youtu.be/9JmQFHUHCVU

 

Men i kveld er det Iwata-time. Gi oss megatons!

 

tumblr_lheubcncwE1qzpbds.jpg

Endret av taterfyrings
Lenke til kommentar

Husker godt han sa det! Gir meg enda et glis rundt munnen.

Hehe takker Taterfyrings, synes jeg måtte fyre opp en ny avatar til en kjent helt i min barndom som han er enda :)

 

@Kilik. Det hadde vært epic. Spille Legend Of Zelda Wind Waker eller Super Mario Sunshine om igjen i lovely 1080p, det hadde vært noe!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...