Gå til innhold

Hva er det Nvidia teller ned til?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det hadde vært spennede med noe annet enn "kun" GTX 690 (altså i tråd med AvidGamer og Simen1s tankerekker).

 

Et brekkjern som spillreferanse? Det første (og eneste?) spillet jeg tenker på er Half Life.

 

Kanskje det kommer et Limited Edition kort i en eller annen form for innpakning som krever et brekkjern?

 

-Deluze

Lenke til kommentar

Vet dette ikke er helt innenfor tråden, men spørr.

Jeg har for tiden et Gigabyte Gtx 560 Ti 950MHz versjon, ønsker å bytte ut dette i august en gang, for da vil jeg ha muligheten. Eller er det eventuelt noen nyerer og bedre modeller jeg bør vente på?

 

Tenkte et Gtx 680 eller et Gtx 690, men har hørt det skal komme nye med en bedre grafikkprosessor? er det verdt å vente på?

Lenke til kommentar

Vet dette ikke er helt innenfor tråden, men spørr.

Jeg har for tiden et Gigabyte Gtx 560 Ti 950MHz versjon, ønsker å bytte ut dette i august en gang, for da vil jeg ha muligheten. Eller er det eventuelt noen nyerer og bedre modeller jeg bør vente på?

 

Tenkte et Gtx 680 eller et Gtx 690, men har hørt det skal komme nye med en bedre grafikkprosessor? er det verdt å vente på?

 

Du spør i april om hvorvidt det er noe å vente på i august når du vurderer å kjøpe? Forstår jeg deg rett?

 

Hvis så, er vel ikke det helt mulig å si i dag, av det jeg har lest av rykter var det noe snakk om GTX 7** allerede til høsten, men for meg høres det litt pussig ut.

 

-Deluze

Lenke til kommentar

Jeg tipper brekkjernet er for å slå i stykker det nye kortet hvis det ikke funker. Symbolet på brekkjernet kan være den ene siden av nvidias logo. Akkurat hvorfor de nevner zombier er ikke godt å si.. Mulig nytt zombiespill som krever sykt grafikkort, eller som funker best med nvidia og som må spilles med brekkjern? :p

Lenke til kommentar

Kan jo naturligvis være et skjermkort, men med 6-serien allerede lansert er det jo ikke SÅ stas med 660 eller 690? Er jo bare mere av det samme, kan jo ha 2 * 680 allerede i dag, så 690 er jo ikke akkurat noe å ta heeelt av for.

 

Kanskje en lansering av (konseptet?) Steamkonsoll med nVida skjermkort.. http://forums.nvidia...howtopic=224389 ..og et nytt L4D for å sparke i gang gildet? (bare for å rettferdiggjøre brekkjernet)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...