Gå til innhold

? Vi satser ikke på batteri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Batteriet må vare enten i minst 17 timer, eller i 41 timer. Ellers er det ikke noe poeng.

 

Hvis jeg tar ut telefonen av laderen når jeg står opp, ca kl 7, må den holde til jeg legger meg igjen, ca 24:00. Det er den eneste gangen jeg lader den. Dersom den skal vare lengre, altså at jeg slipper å lade den over natta, må den vare til neste natt.

 

Så med mindre de har batterier som kan med sikkerhet vare i 41 timer, når telefonen er godt brukt, så bør de heller satse på 17 timer, med mye bruk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+014398532

Batteri batteri batteri, hva skal man med storskjerm, lynrask prosessor og masse funksjoner hvis dingsen er tom for strøm... Razr Maxx, gleder meg ;)

 

Lenke til kommentar

Min telefon er Samsung Galaxy S2.

Skjermen er 4.3"

 

Min forrige telefon var Nokia N8.

Skjermen var 3.5"

 

Gjett hvilken av dem som føles som en murstein i lomma når jeg er ute og går?

Nokia N8.

Dessuten passet den i hånda mi som et vått såpestykke.

 

At S2 er tynnere enn N8 er VELDIG lett å merke.

Så jeg er delvis enig med produsentene som fokuserer på tynnhet.

 

Men jeg håper fremtiden bringer telefoner som er tynne UTEN å ofre batteriet.

For jeg er lei av å lade batteriet hver natt.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Min telefon er Samsung Galaxy S2.Skjermen er 4.3"Min forrige telefon var Nokia N8.Skjermen var 3.5"Gjett hvilken av dem som føles som en murstein i lomma når jeg er ute og går?Nokia N8.Dessuten passet den i hånda mi som et vått såpestykke.At S2 er tynnere enn N8 er VELDIG lett å merke.Så jeg er delvis enig med produsentene som fokuserer på tynnhet.Men jeg håper fremtiden bringer telefoner som er tynne UTEN å ofre batteriet.For jeg er lei av å lade batteriet hver natt.

 

Så du er lei ja. Min E 72 i gull og med russisk tastatur brukes også til mail, Facebook o.l. Opplevelsen er ikke den samme som på 4,7 tommer, men den lever alltid. Den spiller musikk og gjør alt jeg ønsker. Det gjør den i 5 døgn. Skulle gjerne hatt større skjerm, men er ubrukbart i praksis. Leve gamle Nokia!

 

 

Lenke til kommentar

Jeg har en Nokia N900 som liker å bruke strøm. Har med meg bestandig 2 batteri. Batteri å batterilader koster noen kr på ebay. Har også ekstra betteri å lader til en HTC :) Batterilader finnes vel til de fleste mobilbatteri.

 

Hvordan lader du det andre batteriet? Har du en egen lader til et batteri? :)

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1298347

Kjøpte HTC one s for ca en uke siden og vurderer å sende den i retur, batteriet er det dårligste jeghar vært borti. I dag tok jeg den ut av laderen rundt 8:00 og nå kl 18:00 er den tom for batteri. Det eneste jeg har gjort er å spille spotify et par timer og littebittegranne på nett. Det er rett og slett for dårlig. Riktignok er fordelen at det ikke virker som den tar spesielt mye merke av at jeg gjør mye eller lite. Si tunge spill og mutlitasking tapper like mye som musikk. Men uansett bruk så bør en slik ny mobil vare i allefall til midnatt, som unlimited LTD nevnte.

 

At HTC ikke satser på batteri, tror jeg er å skyte seg selv i magen. Da foten ikke er like alvorlig.

Lenke til kommentar

Nå er jo nye mobiler ca like kraftige å kan brukes på samme måte som laptop. Batterilevetid på en nyere mobil kan vel heller samenlignes med laptoper enn eldre mobiler som kanskje trengte å lades 1 gang i uka men fungerte bare til ring,sms å wap :p

Lenke til kommentar

HTC har bomma så jævli og jeg håper One X blir en flopp så de skjønner at de må gjøre noe med det! Jeg hadde tenkt å kjøpe One X helt til jeg leste om batteritiden. Nå venter jeg på Galaxy SIII og er det like ræva batteri der går jeg får Razr Maxx. Heller litt svakere CPU og MYE hefigere batteri!

 

3300mAH batteri > 2mm tynnere mobil

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1298347

Nå er jo nye mobiler ca like kraftige å kan brukes på samme måte som laptop. Batterilevetid på en nyere mobil kan vel heller samenlignes med laptoper enn eldre mobiler som kanskje trengte å lades 1 gang i uka men fungerte bare til ring,sms å wap :p

 

Mulig det, men min One S varte i dag litt over fem timer fra jeg tok den ut av laderen, og jeg mener at dette er for lite uansett hvordan man snur og vender på det.

Lenke til kommentar

Hvis min varer fra jeg går på jobb fredag morgen, til jeg går hjem fra fredagsøl er jeg fornøyd. Det betyr altså rundt 21 timer.

Hvis jeg skal klare det på min one x nå, må jeg dimme skjermen og være litt restriktiv på synctjenester, men så kan det til nød og neppe gå. Hadde gjerne tatt en halv millimeter tykkere for tretti prosent mer batteri.

 

Å ikke gidde lade hver natt er jo bare et teit argument...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...