Gå til innhold

Miyamoto vil tilbake til A Link to the Past (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er enig i at A link to the past topper oot, og er uten sammenligning det beste zelda spillet for min del.

Men jeg ønsker heller en fortettelse på ALttp i 2D enn en ny versjon av spillet. Jeg har allerede spilt igjennom spillet så mange ganger at jeg nå kan runde det i løpet av få timer.

Lenke til kommentar

Shigeru Miyamoto, din zelda har blitt som call of duty... er det ikke på tide at fyren kommer opp med nye nytt?. tidligere her var det en artikkel om at Shigeru Miyamoto ønsket at han hadde kommet på angry birds. men fyren er jo stuck i en evighet med zelda og mario melking. som jeg ser det er ikke Shigeru Miyamoto relevant lenger for spill bransjen, det er best at han pensjonerer seg.

Lenke til kommentar

Shigeru Miyamoto, din zelda har blitt som call of duty... er det ikke på tide at fyren kommer opp med nye nytt?. tidligere her var det en artikkel om at Shigeru Miyamoto ønsket at han hadde kommet på angry birds. men fyren er jo stuck i en evighet med zelda og mario melking. som jeg ser det er ikke Shigeru Miyamoto relevant lenger for spill bransjen, det er best at han pensjonerer seg.

 

Zelda og Cod kan ikke sammenlignes.

Melking av et Zelda spill går heler ikke ann.

et Zelda spill tar 3-5 år og lage.

Mulig at en remake av et Zelda spill går litt raskere, men kan ikke direkte si at det går raskt unna.

Vertfall ikke like raskt som CoD...

 

Remake av ALttP ja takk.

Skulle gjerne likt og sett det spillet i 3D,

men 2D går helt bra og.

Lenke til kommentar
Shigeru Miyamoto, din zelda har blitt som call of duty... er det ikke på tide at fyren kommer opp med nye nytt?. tidligere her var det en artikkel om at Shigeru Miyamoto ønsket at han hadde kommet på angry birds. men fyren er jo stuck i en evighet med zelda og mario melking. som jeg ser det er ikke Shigeru Miyamoto relevant lenger for spill bransjen, det er best at han pensjonerer seg.
Zelda og Cod kan ikke sammenlignes.Melking av et Zelda spill går heler ikke ann.et Zelda spill tar 3-5 år og lage.Mulig at en remake av et Zelda spill går litt raskere, men kan ikke direkte si at det går raskt unna.Vertfall ikke like raskt som CoD...Remake av ALttP ja takk.Skulle gjerne likt og sett det spillet i 3D, men 2D går helt bra og.

 

om det tar 3-5 år å lage så er det samme zelda spillet over igjenn. med litt nyere grafikk, noen små for bedringer her og der men samme gameplay... zelda=cod... same shit spør du meg... Shigeru Miyamoto lager forsatt 1986 zelda... samme med mario og alt det andre. folk kaller fyren et spill geni, men han har jo stagnert for flere år siden, og greier ikke å komme med noe nytt. det er ikke noen geni vi har med å gjøre her men one time lucky. det er best at Shigeru Miyamoto pensjonerer seg nå før han ødeleger legacy'en fullstendig.

Lenke til kommentar

om det tar 3-5 år å lage så er det samme zelda spillet over igjenn. med litt nyere grafikk, noen små for bedringer her og der men samme gameplay... zelda=cod... same shit spør du meg... Shigeru Miyamoto lager forsatt 1986 zelda... samme med mario og alt det andre. folk kaller fyren et spill geni, men han har jo stagnert for flere år siden, og greier ikke å komme med noe nytt. det er ikke noen geni vi har med å gjøre her men one time lucky. det er best at Shigeru Miyamoto pensjonerer seg nå før han ødeleger legacy'en fullstendig.

Du har vel ikke spillt mange Zelda spill?..

Er altid mye ny gameplay i vert spill.

Skyward Sword er jo helt konge på gameplay.

Men gameplay er jo ikke alt,

d er jo ny story i vert spill og,

mulig at storyn kan virke kjent, men d skal jo være fra zelda universet, likens med mario universet i mario spillene.

 

Han er jo et geni, for og har funnet på 3 serier som har suksess, er lite av Donkey Kong for tiden da...

Men Donkey Kong Country 1-3 er minner for livet. :p

Donkey Kong Country Returns var bra d og,

men ikke like bra som de gammle spillene.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Shigeru Miyamoto, din zelda har blitt som call of duty... er det ikke på tide at fyren kommer opp med nye nytt?. tidligere her var det en artikkel om at Shigeru Miyamoto ønsket at han hadde kommet på angry birds. men fyren er jo stuck i en evighet med zelda og mario melking. som jeg ser det er ikke Shigeru Miyamoto relevant lenger for spill bransjen, det er best at han pensjonerer seg.

 

om det tar 3-5 år å lage så er det samme zelda spillet over igjenn. med litt nyere grafikk, noen små for bedringer her og der men samme gameplay... zelda=cod... same shit spør du meg... Shigeru Miyamoto lager forsatt 1986 zelda... samme med mario og alt det andre. folk kaller fyren et spill geni, men han har jo stagnert for flere år siden, og greier ikke å komme med noe nytt. det er ikke noen geni vi har med å gjøre her men one time lucky. det er best at Shigeru Miyamoto pensjonerer seg nå før han ødeleger legacy'en fullstendig.

 

Jeg vil anbefale deg å spille noen av disse spillene før du uttaler deg. Ja, det er riktig at det eksisterer mange Zelda-spill, men i motsetning til veldig mange andre, så er Zelda en serie som stadig er i endring og gir nye gameplay-konsepter og unike opplevelser hver eneste gang. At du mener Miyamoto burde pensjonere seg sier vel egentlig mer om deg enn noe annet. Du er kanskje ikke klar over at Miyamoto også er ansvarlig for spill som Wii Sports og Wii Fit - de to bestselgende spillene denne generasjonen. Nei, Miyamoto må ikke pensjonere seg, han må bare tilbake i mer aktiv spillutvikling i stedet for den Supervisor-rollen han har nå. Slik vil vi kunne få enda flere både populære og klassiske spill også i tiden fremover.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Du har vel ikke spillt mange Zelda spill?..

Er altid mye ny gameplay i vert spill.

Skyward Sword er jo helt konge på gameplay.

Men gameplay er jo ikke alt,

d er jo ny story i vert spill og,

mulig at storyn kan virke kjent, men d skal jo være fra zelda universet, likens med mario universet i mario spillene.

Veldig enig enig med mye av det du sier. For de som har spilt Zelda-serien så er det tydelig at det er store forskjeller fra spill til spill. Det eneste unntaket er kanskje Twilight Princess, som på mange måter føltes ut som en blanding av Alttp og Ocarina of Time.

 

Derfor er jeg egentlig litt skeptisk om det dreier seg om en ny versjon av Alttp. Jeg håper heller på et nytt spill i samme stil, men med en annen historie og med nye gameplay-ideer.

Endret av Leflus
Lenke til kommentar

Veldig enig enig med mye av det du sier. For de som har spilt Zelda-serien så er det tydelig at det er store forskjeller fra spill til spill. Det eneste unntaket er kanskje Twilight Princess, som på mange måter føltes ut som en blanding av Alttp og Ocarina of Time.Derfor er jeg egentlig litt skeptisk om det dreier seg om en ny versjon av Alttp. Jeg håper heller på et nytt spill i samme stil, men med en annen historie og med nye gameplay-ideer.

Twilight Princess var digg ja, ganske mørkt Zelda spill en Skyward Sword egentlig.

Trur faktisk T.P skulle være en oppfølger til OoT,

men satt til en annen tid.

 

ALttP er helt klart min favoritt blant zelda-spill, men jeg har litt problemer med å se hvordan en remake vil være relevant. Ocarina of Time var jo i bunn og grunn en 3D-versjon av ALttP, så jeg ser liten vits i å lage en 3D-remake. Men en 2D-oppfølger laget med liknende grafisk stil (i hd) hadde vært veldig kult.

 

hehe, ja.. Når jeg tenker meg om er de ganske like.

begge 2 kan reise frem og tilbake i tid,

og mange av plassene er likens,

kansje bare noen endringer.

 

Men ville gjerne sett Death Mountain fra ALttP i full 3D,

Death Mountain fra OoT var en del forskjell, veldig linært egentlig, kunne tenkt med litt mere frit kansje og flere grotter, og slike bruer ALttP D.M har. :)

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...