Gå til innhold

Tilbehør til tilbehør


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du brukt tusenvis av kroner på en stor fotosekk, men forbanner deg like mye hver gang batteri, minnekort og andre småting forsvinner? Kanskje er det nå på tide å tenke på smart oppbevaring av de små, men fullt så nødvendige tingene også.

 

Kjenner ikke til Think Tank, men min sekk har allerede alle disse smålommene på plass og den kostet ikke tusenvis av kroner :)

Lenke til kommentar
Har du brukt tusenvis av kroner på en stor fotosekk, men forbanner deg like mye hver gang batteri, minnekort og andre småting forsvinner? Kanskje er det nå på tide å tenke på smart oppbevaring av de små, men fullt så nødvendige tingene også.

Mangler fotosekkene fra Think Tank lommer for tilbehør sånn at kundene føler det er nødvendig med dette?

Lenke til kommentar

Nå har jeg litt problemer med å tenke meg at et minnekort i sekkelomma skulle blitt ødelagt av slag/støt o.l. Jeg bruker dog de harde små eskene som følger med kortet, mest for at det ikke skal komme skitt inn i kontaktene. Det viktigste syns jeg er å vite nøyaktig hvor dem ligger. Både ekstra batterier og minnekort.

Lenke til kommentar

De fleste Think Tank har lommer og plass for det meste, men dette kan gjøre det mer praktisk å bruke da man kan ta holderne UT av feks en veske eller sekk. Litt som om man må lete etter penger nede i en veske eller sekk - ingenting som slår ett knakende godt eksempel.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...