Gå til innhold

SimCity krever konstant nettilgang (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja. Det er jo dessverre som å gi pirater en grunn til å cracke det, selv om man mister viktige deler av spillet.

 

Kjøper dog uansett aldri spill som krever 100% internett tilgang (med unntak av MMOs) så ikke et problem for meg, selv om jeg tidligere har vært fan av simcity serien :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blir detta like ille som Ubisoft sin DRM, hvor spillet frøys viss man mista Internett?

Alle steam spilla mine er ubrukelige uten internett, blir litt sinna. Fordi det er itno å gjære når internette er borte.

Endret av ætt
Lenke til kommentar
Blir detta like ille som Ubisoft sin DRM, hvor spillet frøys viss man mista Internett?
Alle steam spilla mine er ubrukelige uten internett, blir litt sinna. Fordi det er itno å gjære når internette er borte.

 

Funker det ikke i offline modus? Har du prøvd å deaktivere Steamcloud (Settings --> Downloads + Cloud)?

 

Det skal jo være mulig, men det gjelder kanskje ikke alle spill.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Blir detta like ille som Ubisoft sin DRM, hvor spillet frøys viss man mista Internett?
Alle steam spilla mine er ubrukelige uten internett, blir litt sinna. Fordi det er itno å gjære når internette er borte.

 

Funker det ikke i offline modus? Har du prøvd å deaktivere Steamcloud (Settings --> Downloads + Cloud)?

 

Det skal jo være mulig, men det gjelder kanskje ikke alle spill.

Kan prøve det, takker. :)

Lenke til kommentar
Blir detta like ille som Ubisoft sin DRM, hvor spillet frøys viss man mista Internett?
Alle steam spilla mine er ubrukelige uten internett, blir litt sinna. Fordi det er itno å gjære når internette er borte.

 

Funker det ikke i offline modus? Har du prøvd å deaktivere Steamcloud (Settings --> Downloads + Cloud)?

 

Det skal jo være mulig, men det gjelder kanskje ikke alle spill.

Kan prøve det, takker. :)

 

Alt for Tool-fans ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har tilbrakt ganske mange timer i Sim City 4, til tross for at jeg aldri har gått HELT i dybden på det. Men alt jeg foreløpig har sett fra Sim City sier meg at jeg bør holde meg unna. Miljøproblem-propaganda, tvungent samarbeid med andre (hvordan går det når noen troller?) og nå tvungent internett for å starte + Origin...

Endret av ArildHH
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...