Gå til innhold

Gratis-appene suger strøm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje litt offtopic, men har ikke superstor erfaring med android market.Er det relativt lett å unngå å kjøpe en betalapp? Dvs laste den ned fra andre stedet uten å tukle med telefonen?Jeg lurer fordi jeg er utvikler selv, og leker med tanken på en android port. :)

 

Du kan fint legge inn betal apper fra ikke betal sider, også uten root ;)

Lenke til kommentar

Kanskje litt offtopic, men har ikke superstor erfaring med android market.

Er det relativt lett å unngå å kjøpe en betalapp? Dvs laste den ned fra andre stedet uten å tukle med telefonen?

 

Jeg lurer fordi jeg er utvikler selv, og leker med tanken på en android port. :)

Blackmart alpha er bra..også snappzmarket

Begge kan lastes ned som apk..har brukt de lenge uten problemer..snappz kræsjer noen ganger..og der må du registrere email og navn eller bruke Google konto

Lenke til kommentar

Da vil jeg si dette: Root + AdAway + AdBlock til nettleseren + LuckyPatcher for fjerning av ads i Android programmer og spill = Win.

 

Personlig ville jeg heller betalt de får kronene en fullversjon koster, i stedet for timesvis med fikling.

Jeg tar heller å bruker disse programmene i stedet for å måtte betale penger for å få vekk noen ads.

 

Nå sier jeg ikke at man ikke fortjener å få betalt for programmene sine. Noen programmer som har begrensede muligheter (trials f.eks) over en fullversjon, så er jeg enig i at det er verdt å betale for det.

 

AdAway tar vekk det meste (men ikke alt) av reklame og skit på telefonen.

AdBlock i Dolphin Browser HD fungerer meget bra. Jeg ser nesten aldri noen unødvendige ads på websider lengere.

LuckyPatcher bruker jeg for å tvinge bort Ads i fra alle programmer som har det. Man starter opp LuckyPatcher og får listen over programmer som har ads og bare trykke og holde på programmet til du får opp en ny menu hvor du kan velge å fjerne Google Ads i programmene som har det.

 

Og LuckyPatcher trenger du bare å bruke for hver app (som har ads i seg) som du har, så er no big deal med dette. Tar 2 sek å gjøre dette for hver app som har ads.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Da vil jeg si dette: Root + AdAway + AdBlock til nettleseren + LuckyPatcher for fjerning av ads i Android programmer og spill = Win.

 

Personlig ville jeg heller betalt de får kronene en fullversjon koster, i stedet for timesvis med fikling.

Eventuelt kan man kjøpe en iPhone.

Lenke til kommentar

Da vil jeg si dette: Root + AdAway + AdBlock til nettleseren + LuckyPatcher for fjerning av ads i Android programmer og spill = Win.

 

Personlig ville jeg heller betalt de får kronene en fullversjon koster, i stedet for timesvis med fikling.

Eventuelt kan man kjøpe en iPhone.

Dyr måte for å bli kvitt reklame på.

 

Alle vet jo at iPhone 4S er svindyr i forhold til andre top moderne mobiler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da vil jeg si dette: Root + AdAway + AdBlock til nettleseren + LuckyPatcher for fjerning av ads i Android programmer og spill = Win.

Dyr måte for å bli kvitt reklame på.

 

Alle vet jo at iPhone 4S er svindyr i forhold til andre top moderne mobiler.

Nå var det ikke reklame jeg snakket om å bli kvitt, heller det å bli kvitt apps som dreper batteriet ditt uten grunn eller generellt behovet for å roote og hacke og dacke for å få mobilen til å oppføre seg akseptabelt.

 

For Ola Nordmann tror jeg det er langt mer aktuelt å betale 499 kr i mnd inkludert forbruk og iPhone, enn å roote, lete etter custom roms, bli kjent på XDAdevelopers, fikle med Android SDK++ for at telefonen man kjøpte skal funke okay.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Personlig ville jeg heller betalt de får kronene en fullversjon koster, i stedet for timesvis med fikling.

 

Jeg tar heller å bruker disse programmene i stedet for å måtte betale penger for å få vekk noen ads.

 

Ikke negativt ment på noen måte, men her har vi to tydelige og typiske eksempler på forskjellen mellom iPhone- og Android-brukere. :)

 

 

Dyr måte for å bli kvitt reklame på.

 

Enig. Dessuten løser man ikke problemet, men ignorerer det.

Lenke til kommentar

Dyr måte for å bli kvitt reklame på.

 

Om jeg ikke har gidd til å fikle med haugesvis av ustabil hjemmesnekra software så er det den beste løsningen.

 

Alle vet jo at iPhone 4S er svindyr i forhold til andre top moderne mobiler.

 

Ok? Det...har...kanskje...ingenting med saken å gjøre? Først og fremst er det faktafeil, men det er uansett totalt irrelevant for denne diskusjonen.

 

For Ola Nordmann tror jeg det er langt mer aktuelt å betale 499 kr i mnd inkludert forbruk og iPhone, enn å roote, lete etter custom roms, bli kjent på XDAdevelopers, fikle med Android SDK++ for at telefonen man kjøpte skal funke okay.

 

Kun geeks/spesielt interesserte gidder å gjøre alt det der.

 

 

Reklame har ingen 'løsning', ergo man ignorerer det eller betaler noen til å fjerne det.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Eventuelt kan man kjøpe en iPhone.

 

Eh, og det tror du hjelper? Du vet at grunnen til at iphone ikke ble testet i dette forsøket var fordi forskerne ikke fikk tillatelse av Apple til å installere en app for å kjøre en slik test? Det blir som strutsen som stikker hodet i grusen for å skjules. Det man ikke ser, hender ikke. Akkurat som apps som kræsjer på ios. Bruker kastes ut i hjem-skjermen uten noen forklaring og videre indikasjon, og blir lurt til å tro at det er ens egen feil.

 

Jeg har selv en iphone 4. Batteriet på denne er nå blitt helt tragisk etter siste oppdatering. Med normal bruk holder batteriet såvidt en dag. Om jeg spiller litt, må jeg lade mobilen to ganger i døgnet. Bejeweled er et eksempel på et spill som suger batteri. En time spilling så har jeg tappet 30-40% av batteriet. Og det er betalversjonen av Bejeweled. Gratisapps har jeg gitt opp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...