Gå til innhold

Sniktitt: Trials Evolution (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja når RedLynx ikke har råd til de skarve få kronene til en ps3 utgivelse, så blir det sånn.

 

Det skal mer til enn som saa aa gi ut spill paa konsoller. Det handler nok mer om at man ikke gidder gi sony opptil 60% av fortjenesten sin hvis de skal faa ut spillet sitt der. Samt det aa kode et spill over fra en xbox til en ps3 er ikke bare bare. Det meste maa omkodes pga maaten konsollen fungerer, og det krever tid og penger. Man kan dessverre ikke bare gi ut et spill til en PS3. Det maa lages spesifikt for aa fungere paa den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Grunnen til at Trials Evolution ikke er annonsert til PS3 er ganske enkelt at Redlynx har inngått en eksklusivitetsavtale med Microsoft.

 

Nå som Ubisoft har kjøpt opp utvikleren er det imidlertid ingenting som stopper dem fra å gi ut det neste spillet i serien til både PS3 og PC.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jævlig nice. En kombinasjon av Elastomania, Deluxe ski jump, Marble Blast og alt annet tull som folk klarer å komme opp med :p

 

Trials HD fristet, men med tanke på at det ikke hadde altfor mange baner så virker dette VIRKELIG fristende. Utviklere nu til dags bynner å bli smarte ved å legge inn editor og det da tilogmed på konsoll.

 

Bruker enda endel timer på å lage ting i editorn til Infamous 2.

Lenke til kommentar

Jævlig nice. En kombinasjon av Elastomania, Deluxe ski jump, Marble Blast og alt annet tull som folk klarer å komme opp med :pTrials HD fristet, men med tanke på at det ikke hadde altfor mange baner så virker dette VIRKELIG fristende. Utviklere nu til dags bynner å bli smarte ved å legge inn editor og det da tilogmed på konsoll.Bruker enda endel timer på å lage ting i editorn til Infamous 2.

Det var editor i Trials HD. Dessuten var det nok av baner fra før av til at det var verdt prisen, og vel så det. Tror jeg spilte Trials HD av og på i rundt et år før jeg fant ut at jeg ikke klarte mer.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...