Gå til innhold

Anmeldelse: Asura's Wrath (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig nån som har peiling på Japan før de anmelder et anime type spill.

Er så lei av og høre disse Realitets skyrim D&D folka klage over for store sverd eller usansylige hendelser,

 

Vel det er det noen elsker med spill, som jeg,

Flott skrevet :) nå fikk jeg lyst på spillet,

Mistet lysten av andre anmeldelser.

Lenke til kommentar
ny ukjent ip, ingen online del, 6 timers playthrough.... sier seg selv at prisen vil rase ned fra 599 til 50 etter et eller to år....
Hva er du 12 år? Du må tenke litt.Jeg trur du må sjekke med vennene dine for og få spillet for 50 kr

 

man får fint kjøpt et spill til 50kr av venner eller på qxl osv... er ikke nødt til å vente på at elkjøp skal sette ned prisen vettu...

Lenke til kommentar
ny ukjent ip, ingen online del, 6 timers playthrough.... sier seg selv at prisen vil rase ned fra 599 til 50 etter et eller to år....
Hva er du 12 år? Du må tenke litt.Jeg trur du må sjekke med vennene dine for og få spillet for 50 kr
man får fint kjøpt et spill til 50kr av venner eller på qxl osv... er ikke nødt til å vente på at elkjøp skal sette ned prisen vettu...

 

Du er en slækkis

Lenke til kommentar
gratulerer Espen,du klarte og nevne gow igjen når det er et helt annet spill som skal anmeldes.
Helt naturlig å nevne GoW i sammenheng med "quick time events". Forstår virkelig ikke hvorfor det er et problem at han nevner GoW.

 

Så hvert MMO er et Wow, så hvert Fps er et Cod så hvert Action eventyr er et Gow

 

Du bare prøver og provosere the other guy, Vil du virkelig at Minecraft skal bli sammenlignet med Lego, vil du at Naruto skal bli sammelignet Dragonball, vil du at Iron Maiden skal bli sammenlignet med Metallica Nei??????

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Fint at manga-elskere omfavner spillet selv om de ikke har prøvd det enda, men jeg har det. Det er UTROLIG mye quick time events. Nesten så mye at spillet egentlig spiller seg selv, og din interaksjon er å hamre fortest mulig på B i 10 sekunder, tilte en analogstikke eller to i full fart, og se flotte animasjonssekvenser utspille seg på skjermen.

 

Du må bygge opp rage-meteret når du slåss, og det gjøres stort sett ved å gjøre diverse quick time events og blocke/dodge eller hamre på A. Når rage-meteret er toppet opp, aktiverer du rage, hamrer litt flere QTE's, så hopper du til neste fase i kampen.

Lenke til kommentar

Fint at manga-elskere omfavner spillet selv om de ikke har prøvd det enda, men jeg har det. Det er UTROLIG mye quick time events. Nesten så mye at spillet egentlig spiller seg selv, og din interaksjon er å hamre fortest mulig på B i 10 sekunder, tilte en analogstikke eller to i full fart, og se flotte animasjonssekvenser utspille seg på skjermen.

 

Du må bygge opp rage-meteret når du slåss, og det gjøres stort sett ved å gjøre diverse quick time events og blocke/dodge eller hamre på A. Når rage-meteret er toppet opp, aktiverer du rage, hamrer litt flere QTE's, så hopper du til neste fase i kampen.

Da burde du ikke spille Heavy Rain :p

Lenke til kommentar
japans 'god of war' jaja så okay ut det her... blir vel kjøpt brukt for en 50 lapp når jeg ikke har noe annet å spille.
Du kommer aldri til og finne et konsoll spill så lavt, mere 200, 150 kr maks etter 4 år

 

Bullshit.

Selger du det til gamestop i dag, blir de å selge det for typ 200kr. - ganske enkelt fordi at de har 100% profit på bruktspill.

Lenke til kommentar
japans 'god of war' jaja så okay ut det her... blir vel kjøpt brukt for en 50 lapp når jeg ikke har noe annet å spille.
Du kommer aldri til og finne et konsoll spill så lavt, mere 200, 150 kr maks etter 4 år

 

Bullshit.

Selger du det til gamestop i dag, blir de å selge det for typ 200kr. - ganske enkelt fordi at de har 100% profit på bruktspill.

Der jeg bor selger Gamestop nye bruktspill for maks 300 og nå er jeg snill her. Du må da tenke litt. For at et spill skal senke til 200 kr under 2 år må de først få inn en stoooor mengde brukt spill av det.

 

F eks Fifa får du billig får de har massiv antall av det i brukt. Du får kanskje 15 kr får spillet.

 

Mens Azuras Wrath er et japansk spill som ikke er så kjent og da vil det vere mindre brukt spill av det. Thus vill spillet nå koste 500 eller 400 på gamestop brukt nå.

 

Jeg har levert over 50 ps3 spill jeg vet åsn dette fungerer

Lenke til kommentar

Forresten, når du selger et bruktspill i en lokal gamestop, går den ikke rett ut i hylla i den butikken. Det sendes inn til lageret, som har en beholdning på hvor mange av hver de har. Og prisen justeres deretter.

 

Lageret sender deretter ut bruktspill til butikkene etter demand. Spill de har masse av får du lite for.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...