Gå til innhold

ZTE lanserer billig kraftplugg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ZTE blade og er fornøyd med telefonen når det gjelder fysisk kvalitet. Jeg synes det er bra at det kommer flere alternativer i nedre del av prisskalaen, for min del har ikke telefon så veldig stor verdi at jeg ønsker å bruke 4-5k på den lengre.

 

Jeg også. Min telefon mle mye bedre etter at jeg rootet den og installerte cyanogenmod 7.1 og kjører android 2.37 -:)

Lenke til kommentar

Jeg har ZTE blade og er fornøyd med telefonen når det gjelder fysisk kvalitet. Jeg synes det er bra at det kommer flere alternativer i nedre del av prisskalaen, for min del har ikke telefon så veldig stor verdi at jeg ønsker å bruke 4-5k på den lengre.

 

Jeg også. Min telefon mle mye bedre etter at jeg rootet den og installerte cyanogenmod 7.1 og kjører android 2.37 -:)

 

Takk for tips, skal prøve å roote min :)

Lenke til kommentar

Jeg har ZTE blade og er fornøyd med telefonen når det gjelder fysisk kvalitet. Jeg synes det er bra at det kommer flere alternativer i nedre del av prisskalaen, for min del har ikke telefon så veldig stor verdi at jeg ønsker å bruke 4-5k på den lengre.

 

Jeg også. Min telefon mle mye bedre etter at jeg rootet den og installerte cyanogenmod 7.1 og kjører android 2.37 -:)

 

Har du en guide?

Lenke til kommentar

ipohne blir jo også lagd av slaver tilogmed barneslaver....

i likhet med f.eks Samsung Galaxy S II da...

 

Samsung produserer som kjent mye i Kina, så telefonen din er nok satt sammen av flittige små barnehender hos Foxconn... ;)

Forskjellen er at barna syntes det er gøy å lage s2 :0

Lenke til kommentar

Jeg har ZTE blade og er fornøyd med telefonen når det gjelder fysisk kvalitet. Jeg synes det er bra at det kommer flere alternativer i nedre del av prisskalaen, for min del har ikke telefon så veldig stor verdi at jeg ønsker å bruke 4-5k på den lengre.

 

Jeg også. Min telefon mle mye bedre etter at jeg rootet den og installerte cyanogenmod 7.1 og kjører android 2.37 -:)

 

Har du en guide?

 

Jeg brukte z4root, det eneste som rootet min Blade, følg guiden her:

http://wiki.cyanogenmod.com/wiki/ZTE_Blade:_Flashing_CyanogenMod

 

Lykke til -:)

Lenke til kommentar

Huawei honor har vel nesten tilsvaremede specs under 2500 (1999)litt mindre opløsning på skjerme og litt mindre skjerm 4 . Muligens bedre kamera men mest sansynlig bedre bateri kapasitet og 1.4 g prosessor!! Ser dem som de største konkurentene i øvre billigsegment!!

Endret av AFF301
Lenke til kommentar

Min Blade kjører Android 4.0.3. "CyanogenMod version 9.0.0.RC0-Blade-KANG", står det, men versjonen går under "Alpha 6".

 

Kan ikke anbefale Ice Cream Sandwich ennå, men hvis dere likevel er mer nyskjerrige enn hva godt er for dere, er for eksempel dette en tråd om det: http://android.modaco.com/topic/349952-rom-cyanogenmod-9-android-403/

 

ZTE Blade har altså gitt veldig mye for pengene, og jeg vil derfor vurdere å kjøpe også denne dersom det er tegn til tilsvarende CyanogenMod-støtte for den nye telefonen.

Lenke til kommentar

Huawei har vel nesten tilsvaremede specs under 2500 (1999)litt mindre opløsning på skjerme og litt mindre skjerm 4 . Muligens bedre kamera men mest sansynlig bedre bateri kapasitet og dual cor prosessor!! Ser dem som de største konkurentene i øvre billigsegment!!

Hvilken Huawei tenker du på da?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...