Gå til innhold

Samsung Galaxy Tab 2 lansert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

39 timer batteritid er taletiden tror jeg, hvis man skal bruke skjermen holder den nok ikke langt over 8. En typisk 10 tommer tablet har rundt et batteri rundt 6800 mah til sammenlikning. Ellers er det interessant om de bruker sin egen exynos brikke(bra) eller om det er tegra 2(mindre bra) i denne billigmodellen.

Lenke til kommentar

Er denne som den første taben? Som er en telefon/tablett? Som den første? Jeg har den som kom for et år siden. Jeg er Stor fornøyd:-). Litt upraktisk som eneste telefon men digg forde:-). Hadde to telefoner men da iphonen min tok kvelden har jeg brukt denne som eneste telefon i halvt års tid:-)

Lenke til kommentar
Alle gode ting er tre, ehhh fire. Ja denne selger sikkert like dårlig som de forrige.
Har den forrige solgt dårlig?AtW
sammenlignet med iPad er det elendig

 

Jammen det har vel neppe med kvalitet å gjøre , men med navn da mange bare må ha rett merke. Blir som med iPhone, ikke tåler den kulde , taper falltester, ja tar sogar fyr, koster 3 ganger så mye å forsikre fordi det er så mye feil med dem, men selger som hakka møkk fordi folk bare må ha det halvspiste eplet å vise frem på kafebordet :-))))))

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja det er sikkert det! Eller man er fornøyd med ett produkt som oppfyller behovene man har til f.eks. en smarttelefon eller nettbrett.

ATW: Ja den solgte dårlig. Og det er jo en ærlig sak, det er ikke alltid produkter får det de fortjener. Det jeg kommenterte var at de lanserer enda en i serien som egentlig ikke virker å ha noen ny innfallsvinkel. Om det ikke fungerte 1,2 eller 3 gangen hvorfor nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Alle gode ting er tre, ehhh fire. Ja denne selger sikkert like dårlig som de forrige.
Har den forrige solgt dårlig?AtW
sammenlignet med iPad er det elendig
Jammen det har vel neppe med kvalitet å gjøre , men med navn da mange bare må ha rett merke. Blir som med iPhone, ikke tåler den kulde , taper falltester, ja tar sogar fyr, koster 3 ganger så mye å forsikre fordi det er så mye feil med dem, men selger som hakka møkk fordi folk bare må ha det halvspiste eplet å vise frem på kafebordet :-))))))

 

Jeg ser netcom sier at det er pga. mer skade på iphone, men det kan være pga. de ikke tør å si dette:

http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/nord-jaeren/1.7847770

"Når det kommer en ny versjon av mobtiltelefonen Iphone tar svindlene av, tilfeldig?"

 

Det er selvsagt aldri populært for en tilbyder å stigmatisere kundene sine, derfor er det gjerne greiere å si at de har høyere utgifter ved reparasjon.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...