Gå til innhold

Lavpristilbudet forsvinner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mobilabonnementet Faktura

 

...

 

Etter endt kampanjeperiode videreføres ditt mobilabonnement på Grunnpakka, hvis du ikke selv velger noe annet.

 

Ble litt i tvil om "Faktura" er et abonnement eller en kampanje ...

 

Faktura er et abonnement, det du nevner der gjelder den frie databruken i kampanjeperioden. Det vil si at hvis du varsler One Call ved slutten av kampanjeperioden at du vil fortsette på "Faktura" i stedet for "Grunnpakka" så ordner de det.

Lenke til kommentar

Mobilabonnementet Faktura

 

...

 

Etter endt kampanjeperiode videreføres ditt mobilabonnement på Grunnpakka, hvis du ikke selv velger noe annet.

 

Ble litt i tvil om "Faktura" er et abonnement eller en kampanje ...

 

Faktura er et abonnement, det du nevner der gjelder den frie databruken i kampanjeperioden. Det vil si at hvis du varsler One Call ved slutten av kampanjeperioden at du vil fortsette på "Faktura" i stedet for "Grunnpakka" så ordner de det.

 

Det bør nevnes at det er snakk om abonnement uten bindingstid. Og for å endre tilbake til faktura innen 1 april, så må det gjøres manuelt på "min side".

 

Ler høyt inne i meg av Talkmores kampanje på 199,- hver mnd. Min totale kostnadbruk på mobil er rundt 500-600 pr. år.

Lenke til kommentar

Eg har no hatt Onecall faktura samanhengande i 5 år. Er ganske fornøgd med det valet eg gjor for 5 år sidan. Eg har spart fleire tusen på det, og har ikkje måtte bytte abonnement sidan Onecall har greidd å levere tenester til så låge prisar over lang tid i motsetning til dei mange andre konkurrentar som berre gjekk konkurs eller gav opp etter kort tid.

Lenke til kommentar

Når vi la sammen alt vi ringte begynte vi og gine :-( vi hadde telefon regining på 1500-2000 kr pr mnd :-( da bytta vi fra chess og onecall til netcom og nå har vi tråløs familie og fast pris, så da bruker vi bare 867 kr pr mnd. For det er ikke alltid det er billig hos de billige.... Hadde sikkert fått det billigere en annen plass men vi er kjempe fornøyd med netcom.

Lenke til kommentar

 

 

Ler høyt inne i meg av Talkmores kampanje på 199,- hver mnd. Min totale kostnadbruk på mobil er rundt 500-600 pr. år.

 

 

Ja, det er jo absolutt noe å le av at man har forskjellige abonnement til forskjellige typer forbruksmønster....

 

AtW

 

Selv om jeg hadde gått berserk med OneCall faktura, hadde det kostet meg mindre pr. mnd, med det unntaket at jeg bør ha en månedlig datapakke i tilegg, men dette koster heller ikke mye.

Lenke til kommentar

 

 

Ler høyt inne i meg av Talkmores kampanje på 199,- hver mnd. Min totale kostnadbruk på mobil er rundt 500-600 pr. år.

 

 

Ja, det er jo absolutt noe å le av at man har forskjellige abonnement til forskjellige typer forbruksmønster....

 

AtW

 

Selv om jeg hadde gått berserk med OneCall faktura, hadde det kostet meg mindre pr. mnd, med det unntaket at jeg bør ha en månedlig datapakke i tilegg, men dette koster heller ikke mye.

 

Du ja, men ikke andre, andre ringer mer enn deg og bruker mere data enn deg, for de passer det bedre med ett slikt abonnement. Ved rundt 400 ringeminutter i måneden blir talkmoreabonnementet billigere. (rundt regnet, og kun tatt hensyn til ringing, noe som ikke er i talkmores favør). Mao ca 13 minutt om dagen i snitt. Det er ikke så vanskelig å tenke seg at noen har ett slikt forbruk.

 

AtW

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Betyr det at One Call alltid tar betalt for oppstartsavgiften også innenfor gratis ringeminutter?

De andre har jo vært helt gratis opp til viss antall minutter. Altså ingen oppstartsavgift pr samtale innenfo gratisminutter.

 

Ja, Onecall har hatt oppstartsavgift på gratisminuttene i flere år. Tele2 Sheriff innførte oppstartsavgift for ca ett år siden og de innfører nå minstefakturering i tillegg. Ludo Mobil har både oppstartsavgift og minstefakturering på sitt billigste abonnement.

 

Tiden med gratisabonnement er dessverre slutt for denne gang :(

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...