Gå til innhold

Har du spørsmål om Assassin's Creed: Revelations? (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei =)

Ville berre tipse om at Mandag er 14 November ikkje 13 november =)

 

Svarer leserne på spørsmål.

Mandag 13. november klokken 16:00 stiller manusforfatter Darby McDevitt opp til et nettmøte her på Gamer.no. Du kan stille dine spørsmål om spillet i skjemaet nederst, men husk å skrive på engelsk.

Endret av thom6800
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hakk i plata...

 

Å HERREGUD SAMCO!!!! Har du virkelig et så stort behov for å fortelle alle sammen at du har spillet før alle andre, så synes jeg virkelig synd på deg. Først maste du i ukevis på at du hadde TESVS og nå begynner du med AC? Jeg løp ikke ut i gatene med megafon når jeg fikk et spill mye mye tidligere enn jeg burde, jeg skjønner rett og slett ikke hvorfor du har sånn behov for det. Neste gang det skjer med meg skal jeg ringe VG og høre om jeg kan få forsiden... Seriøst mann, ta deg en bolle og kryp under steinen du kom fra. Forpester hele forumet med disse postene dine om at du allerede har spillet. Kos deg med spillet og la det være med det. Jeg kan forstå en post, kanskje til og med to poster, men man kan jo omtrent ikke lese annet fra deg...

 

Også, tilbake til topic...

 

Knall av gamer å fikse dette, husker vel ikke helt feil om jeg mener dere gjorde noe tilsvarende på brotherhood også. Det er alltid spennende å se hvilke spørsmål som blir stilt og besvart. Akkurat denne gangen kommer jeg ikke på noe godt spørsmål, så jeg lar det være. Tommel opp for Gamer dette!

Lenke til kommentar

Fanken, ville spørre han hvorfor de kaller byen Konstantinopel, og ikke Istanbul.

 

Han sier det er science fiction, men likevel.

Det kan jeg faktisk svare på. :) Istanbul het Konstantinopel mellom omlag 300 og 1900 e.kr. Siden Assassins Creed: Revelations tar plass i år 1511 e.kr heter derfor byen fremdeles Konstantinopel.

Lenke til kommentar

Fanken, ville spørre han hvorfor de kaller byen Konstantinopel, og ikke Istanbul.

 

Han sier det er science fiction, men likevel.

Det kan jeg faktisk svare på. :) Istanbul het Konstantinopel mellom omlag 300 og 1900 e.kr. Siden Assassins Creed: Revelations tar plass i år 1511 e.kr heter derfor byen fremdeles Konstantinopel.

Dumme historie boken min, må ta en liten prat med foreleser om kvaliteten til denne boka.

Forfatteren sier de omdøpte det til Istanbul, men det var ikke offisielt før etter det osmanske rikets fall.

 

Snakk om å bli forvirret, boken gir faktisk inntrykket at alle kalte det Istanbul etter 1453.

 

Får rette på min andre kommentar også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...