Gå til innhold

Test: Apple iPhone 4S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke overrasket at iphone 4s er den beste mobilen, med det beste mobile oset.

 

Kjempe kamera, suveren byggekvalitet (ikke plastikk). Ikke lenge igjen til den kommer!

 

God anmeldelse

For det første, så er ikke iPhone 4S den beste mobilen. Og for det andre så er ikke iOS 5 best, men enklest.

 

Kameraet er forøvrig ganske ok.

 

Men så sier du suveren byggekvalitet. Vel, det argumentet kan du bare bruke til du mister den i gulvet / asfalten, så gjelder ikke det der lengere.

 

Og det er jo bevist at plastikk er mye bedre enn glass med tanke på at mobiler er noe som er 99.9% sikkert at man kommer til å miste mange ganger i bakken før man skifter ut mobilen sin.

Endret av Vindicator
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke overrasket at iphone 4s er den beste mobilen, med det beste mobile oset.

 

Kjempe kamera, suveren byggekvalitet (ikke plastikk). Ikke lenge igjen til den kommer!

 

God anmeldelse

For det første, så er ikke iPhone 4S den beste mobilen. Og for det andre så er ikke iOS 5 best, men enklest.

 

Kameraet er forøvrig ganske ok.

 

Men så sier du suveren byggekvalitet. Vel, det argumentet kan du bare bruke til du mister den i gulvet / asfalten, så gjelder ikke det der lengere.

 

Og det er jo bevist at plastikk er mye bedre enn glass med tanke på at mobiler er noe som er 99.9% sikkert at man kommer til å miste mange ganger i bakken før man skifter ut mobilen sin.

Du forstår tydeligvis ikke hva jeg sier

 

Jeg mener det er den beste tlf

Jeg mener det har de beste oset

Jeg mener det har det beste kamereat

 

Og tror ikke du vet forskjellen mellom byggekvalitet og at en tlf er robust.

 

At du er uenig er jo din mening, vi må gjerne alle ha forskjellige meninger.

 

Herregud.

 

Har hatt min iphone 4 i 1 år, aldri mistet den :)

 

hehe, du altså

Endret av henrikrox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke overrasket at iphone 4s er den beste mobilen, med det beste mobile oset.

 

Kjempe kamera, suveren byggekvalitet (ikke plastikk). Ikke lenge igjen til den kommer!

 

God anmeldelse

For det første, så er ikke iPhone 4S den beste mobilen. Og for det andre så er ikke iOS 5 best, men enklest.

 

Kameraet er forøvrig ganske ok.

 

Men så sier du suveren byggekvalitet. Vel, det argumentet kan du bare bruke til du mister den i gulvet / asfalten, så gjelder ikke det der lengere.

 

Og det er jo bevist at plastikk er mye bedre enn glass med tanke på at mobiler er noe som er 99.9% sikkert at man kommer til å miste mange ganger i bakken før man skifter ut mobilen sin.

Du forstår tydeligvis ikke hva jeg sier

 

Jeg mener det er den beste tlf

Jeg mener det har de beste oset

Jeg mener det har det beste kamereat

 

Og tror ikke du vet forskjellen mellom byggekvalitet og at en tlf er robust.

 

At du er uenig er jo din mening, vi må gjerne alle ha forskjellige meninger.

 

Herregud.

 

Har hatt min iphone 4 i 1 år, aldri mistet den :)

 

hehe, du altså

Joda, men i det minste kom med begrunnelser på hvorfor du mener dette da.

 

Jeg vil jo ikke si at min gamle Sony Ericsson XPERIA X1 mobil er verdens beste mobil uten å gi en forklaring på hvorfor den er det.

 

EDIT: Så du foretrekker mye mere at en mobiltelefon er skikkelig robust i handa med elendig kvalitet når det kommer til knall og fall enn om at telefonen er helt ok å holde i handa men som er det beste som er å oppdrive når det kommer til fall og knall?

 

Hva er sjangsen for at du mister en telefon som iPhone 4S som også har glass som også kan være ganske så glatt i mange tilfeller i bakken i løpet av ett år?

 

Nå tenker jeg ikke på deg, men på den vanlige mannen i gata.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Vedkommende som sier Konge i eget Kongedømme,må være betalt av apple.

Har nå byttet fra Android(HTC) til iphone,og kan nå se at jeg har mistet herredømme over min egen mobil....iphone mangler MASSE finesser som android systemet har hatt i mange år,,,og varslingssystemet er jo en vits..

 

Det står også integrert Facebook???...hvorfor står det da ikke facebook når man trykker på del bilder,,det står kun twitter,istedenfor må man sende bilde på mail til en angitt facebook konto

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så kommer spørsmålet,,,,,er det fordi den er bra eller dårlig??

Nokia har nok hatt sine år,men tror nok de ligger LANGT LANGT etter i utviklingen..

DE bruker nå et system som allerede ikke skal videreføres..

 

Vet ikke om det er meg du svarer, men jeg misstenker jeg vet hvorfor N9 fikk så til de grader publisitet på Amobil. De har alltid, og da mener jeg siden tidenes morgen, hatt en stor favorisering av Nokia. Nå når Nokia er inne i sin største bølgedal noensinne, prøver de gamle "nokiagutta" å blåse liv i selskapet igjen, blant annet med overdrevne positive omtaler for Nokia. I tillegg får Nokia "førsteside" oppslag, slik at flere skal "oppdage" den gamle kjempen våkne til liv igjen. Men etter min mening, så er dette kunstig åndedrett, og Nokia vil fortsette å dø, sakte men sikkert...

 

At iPhone får en 6-er er nesten like rart, men bare nesten. Vi vet at Vg var kåret til tidenes beste iPhone app, og da passer det seg særdeles dårlig med en lunken omtale av produktet som skal "selge" appen. De ønsker jo at flest mulig skal lese Vg, og da må jo flest mulig kjøpe iPhone. I denne saken er det alt for mye penger til at jeg tror det er overlatt til tilfeldighetene at iPhone 4s skulle få en 6-er. Å tro noe annet vil være naivt ;)

Lenke til kommentar
Er nysgjerring, og må derfor bare spørre, har artikkelforfatteren noen form for handicap?
Ja, det har han. Han må oppføre seg noenlunde voksent og kan ikke svare med samme mynt som en del av dere...Geir :)

 

Bruker som regel å være saklig i språkbruken jeg også, men når jeg får servert en slik svada-anmeldelse, så greier jeg ikke å dy meg.

 

Og dessuten kan han umulig ikke ha et handicap hvor han må oppføre seg noenlunde voksent, for voksent er alt annet enn hva denne anmeldelsen er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er vel ingenting å hisse seg opp over. Verden styres av penger, og alt har en pris. Vg har fått "testen" de bestilte, og alle er fornøyde. Apple gnir seg i hendene, og kommer til å tjene enda flere milliarder. Steve Jobs er død, og nå først nå tør pressen skrive om han som den drittsekken han var. Dette begynner virkelig å bli tragikomisk. Men om hundre år, er alt glemt ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det som ikke er voksent med den? Bortsett fra at du er uenig i karakteren...?

 

Geir :)

Kan noen forklare meg hva som er så fantastisk med iphone kontra android...det tror jeg blir vanskelig....har noen klart å legge snarveier til wifi/blåtann på hjem skjermen på en eple mobil

Og hvorfor skal man betale for alt....nei en iphone er og vill alltid bli en media oppskrytt mobil....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det som ikke er voksent med den? Bortsett fra at du er uenig i karakteren...?Geir :)

 

Sitat:

"

..du kan ikke bytte minnekort, og det er store begrensninger i hva du får lov til å dele med andre.

 

Den viktigste invendingen vi kan se mot iPhone 4S er at den er låst til et økosystem der Apple sitter med bukten og begge endene.

 

Det kan bli litt trangt når du surfer på nettet, og om du skal bruke mobilen for å se film eller streame TV, så er skjermstørrelsen på iPhone 4S bra, men ikke best.

 

Når det gjelder tilpasning av grensesnittet er iPhone fremdeles langt bak konkurrentene.

 

Selv om Siri er et stort fremskritt innen talegjenkjening og taleanalyse, så tolker hun fremdeles mye feil.

"

 

Og ikke minst plussene "Bra byggekvalitet" og "Integrert Twitter og Facebook". Please, kall en spade for en spade. Alle vet at iPhone er skjør som fy, og hvilken smartmobil har ikke Twitter og Facebook integrert i dag. Det er bare for å få noen plusser i boka for at de er der.

 

Anmeldelsen er forsåvidt grei den. Men alt faller jo helt i grus når man kommer med en oppsummering som ikke ligner grisen. Hvis en anmelder ikke kan være objektiv når det gjelder en mobil, bare pga. det er en iPhone, så ja, da er det ikke voksent. Face the facts!

Lenke til kommentar

... og alle er fornøyde.

Du også, newnick? :innocent:

 

Men om hundre år, er alt glemt ;)

Tja, hvem vet. Om hundre år sitter det kanskje en forsker å leser gamle forum-backuper for å finne årsaken til at verden gikk til helvete. Så kan man spørre seg om han blir noe klokere av å lese denne tråden...

 

Geir :)

 

Om hundre år har garantert både du og jeg glemt dette ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...