Gå til innhold

Samsung lover at Galaxy Nexus er helt «Apple-fri»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Boken er jo også helt irrelevant, det er kun et ensidig syn som blir fremlagt og ikke et balansert view. Det finnes alltid flere sider av en sak, desverre er det heller dårlig salgsvare enn noe som er ensidig negativt. Men, det er nå et sidesprang fra temaet her :-).

haha, dette er lite "balansert syn" på kritisk presse :D At en slik bok i det hele tatt finnes bør være en tankevekker...
Lenke til kommentar

Tja, det finnes da andre artige bøker om heller kontroversielle temaer, det gjør dem dog ikke hverken mer fornuftige eller viktige. Selvsagt er det interessant at noen mener dette, jeg har dog sluttet å bry meg om slike ubalanserte syn.

 

Skal man lese om noe, så finner man et fornuftig nettsted som klarer å holde fokus på to ting samtidig.

Skjønner jo at mange fristes av å lese ting som har bias, men når det tipper helt over så blir man bare dum... :whistle:

Lenke til kommentar

Nå har hele saken som artikkelen omhandler blitt tilbakevist av Samsung:

 

With "those rumors" regarding the matter of designing the Galaxy Nexus specifically to avoid patent troubles with Apple. According to Dr. Hong, the actual development of the Galaxy Nexus started with Google before the initial lawsuit hammer fell between the two outfits, making it impossible for the suits being flung back and forth today to have any impact on that decision.

 

Link til Engadget

Lenke til kommentar

Tja, det finnes da andre artige bøker om heller kontroversielle temaer, det gjør dem dog ikke hverken mer fornuftige eller viktige. Selvsagt er det interessant at noen mener dette, jeg har dog sluttet å bry meg om slike ubalanserte syn.

Haha, høres ut som trolling. Så hvis det kommer ut en rapport som avdekker at den lokale Coca Cola fabrikken forurenser grunnvannet, så avviser du den siden den ikke er balansert? Latterlig. Å tro at Samsung ikke er en standard multinational med god porsjon korrupsjon involvert er som å tro på julenissen. http://en.wikipedia.org/wiki/Lee_Kun-hee
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kanskje lurt inntil det blir en oppklaring i alle patentsøksmålene.

 

Betyr det da at du ikke kan utføre guestures på et bakgrunnsbilde for å låse opp en touchenhet i kommende Samsung også? Det var jo en veldig enkel metode for å låse opp en mobil fremfor å trykke inn en tallkombinasjon (bare ikke de som har patent på det begynner å mase om det også, kan bli vanskelig å låse/låse opp etter hvert da).

 

Dette er muligens interessant lesestoff før man velger side:

Samsung, Crimes of a Capitalistic Oligarchy

Hva har det med saken mellom Samsung og Apple å gjøre? Tror jeg kan liste opp en god del jeg missliker fra samtlige store selskaper. Jeg holder med Samsung når det gjelder Community Design, men når det gjelder patentsøksmålene mellom de to så synes jeg det burde blitt gjort en opprydding i patentene og lover rundt patenter, men så lenge noen kan tjene stort med penger på en slik virksomhet så blir det nok neppe noen forandringer her med det første. Tar selvfølgelig fullstendig avstand fra det som står i den artikkelen der, men det går ikke nødvendigvis utover forbrukeren i motsetning til mye av det Apple har holdt på med (skal heller ikke påstå at Samsung er helt rene her heller).

Endret av tamarin
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...