Gå til innhold

Syltynn luksus fra Motorola


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne telefonen er visstnok 10 mm tykk, målt på sitt tykkeste punkt (dvs der kameraet sitter).

 

http://money.cnn.com/news/newsfeeds/gigaom/articles/mobile_motorola_brings_out_the_big_guns_with_droid_razr.html

 

 

Er ikke der du holder, og det har nå blitt normalt å måle slike design i fra tynneste (normal)punkt. Tilsvarende for SII er 8,7mm på det tynneste og 1 cm på bunnen, hvor den bygger ut.

 

Gleder meg til denne. Viste den til kona i går og sa at der er bursdagsgaven min fra henne :dribble:

 

Hun sa ok, så lenge hun får samme til sin bursdag :w00t:

Lenke til kommentar

Kult, hvis vi måler på denne måten er bilen min like lav som en cabriolet, på tross av at den er en helt vanlig sedan med tak. Lurer på om biltilsynet er helt enig i akkurat det ;)

 

Motorola prøver seg altså med samme målefusket som Samsung. Er telefonen virkelig så tynn, skal den passere gjennom en 0,71 cm åpning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan for ordens skyld nevne at den neppe dukker opp med DROID-brandingen her da dette er et Lucasfilm-trademark lisensiert til Verizon Wireless.

 

Den europeiske varianten kommer heller neppe med CDMA2000/1xEV-DO.

 

Motorola har for øvrig sparket mye bra fra seg i det siste, men ikke noe som har vært "helt der oppe". Droid 3 har antagelig det beste utskyvbare tastaturet av alle mobiltelefoner til nå, men hverken denne eller Droid Bionic har vært i nærheten av den statusen Motorola Droid fikk. Denne gangen ser det dog ut til at de har noe som kan styrke Motorolas posisjon også utenfor USA.

Lenke til kommentar

Kult, hvis vi måler på denne måten er bilen min like lav som en cabriolet, på tross av at den er en helt vanlig sedan med tak. Lurer på om biltilsynet er helt enig i akkurat det ;)

 

Motorola prøver seg altså med samme målefusket som Samsung. Er telefonen virkelig så tynn, skal den passere gjennom en 0,71 cm åpning.

 

Må en viss tykelse til for HD oppløsning og større bildebrikke. Bare se på galaxy tab 10.1 kontra galaxy tab 10.1v.

Lenke til kommentar

Hvilken USB-løsning bruker mobilen? Mini-USB, micro-USB eller noe proprietære greier?

 

 

Micro-USB som alle andre Motorolatelefoner :-) Den er på bunnen av telefonen.

 

 

Må si at dette ser ut som vanvittig fet mobil. Sexy & hardfør på samme tid.. Ikke dårlig!

 

Veldig synd at den ikke har NFC, samt ICS ved lansering, dog!

 

NFC vil nok ta noe tid før det er utbredt i det hele tatt her til lands. Innen den tid tror jeg de fleste har nye telefoner.

 

Den har ikke ICS ved lansering, men den har de nye funksjonene i Ice Cream allerede på plass i Motorolas versjon av Android 2.3.5. Det gjelder blandt annet muligheten for å bruke skalerbare og scrollbare Widgets på startskjermene, å gå direkte til applikasjoner fra låseskjermen og ikke minst de mange sikkerhetsfunksjonene som Motorola Droid Razr har fått.

 

The MOTOROLA RAZR's government-grade encryption protects your email, contacts and calendar.

 

 

Webtopen er forøvrig herlig, også som media center :)

 

Irriterer meg litt over Motorola. Dem kommer jo ikke med telefonene sine til Norge før lenge etter lansering. Venter fortsatt på Defy+ som ble lansert i august. De er jo gamle før dem kommer på markedet.. :hrm:

 

Om du er litt rastløs, kan du bestille via expansys.no

Ikke full norsk garanti og reklamasjon, men 12 måneders garanti får du. Norske menyer får du heller ikke, men norske tastatur er tilgjengelig i market.

Endret av AudioV
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...