Gå til innhold

Anmeldelse: Football Manager 2012 (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

å bli låst mot en proprietær platform for å kunne *starte* et spill kommer ikke på tale. SI får prøve på nytt til neste år.

Dessverre for deg blir nok det heller regelen enn unntaket med tid og stunder..

Blizzard kjører battle.net

EA kjører Origin

STEAM er vel også påkrevd i noen spill fra andre leverandører..

En blir vel egentlig låst på samme måte med mange av sony og microsoft sine spill i forhold til konsoller..

Lenke til kommentar

Har kjørt 2 runder med deomoen,og dette er klart det beste FM spillet på lenge syns jeg..

Føler som anmelder at det man sier før og under kamper faktisk har noe og si.Tidligere har assistent tatt seg av team talk for det var monotont og kjedelig,men nå er det moro igjen.

Syns også layout er mer oversiktlig og "lettere" å finne frem og få den info man trenger og ser etter..

 

Pokker så lenge det er til Freda'n:)

Lenke til kommentar

Jeg snakker sikkert bare for meg selv nå, men jeg synes FM blir mer og mer innviklet for hvert år. Er så vanvittig mye å holde styr på og sette seg inn i. Kommer til å kjøpe dette også etterhvert, men må si jeg liker bedre de litt mindre avanserte spillene, som CM 97/98 eller CM 01/02.

 

Enig i den. Sist jeg prøvde et FM-spill var det mer en kontorjobb der jeg satt å trykka for harde livet for å komme til dag 2, enn slik cm01/02 var. Nesten så jeg får lyst til å dra fram de gamle spillene :)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...