Gå til innhold

Nettmøte: Still dine spørsmål til Canal Digital nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

Her en en enkel ting de burde fulgt. Tips til forbedring av Opptaks funksjonen i feks en nattfilm:

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kode punkter:

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Rød START Hovedopptak = Opptak starter av filmen.

Gul START Reklamepause = Opptak tar automatisk pause.

Gul END Reklamepause = Opptak Fortsetter når filmen kommer igjen.

Rød END Hovedoptak = Opptak slutter.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Gul er en variabel som ville startet og sluttet i X antall pauser.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Rød er en ting PVR dekoderne bruker nå i dag. Gul er en ting de ikke bruker. gul kommer mellom rød som er starten og slutten. Gul er starten og slutten på reklamepausene.

 

Noen her som støtter meg? Se opptakene reklamefritt?

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Synes hele opplegget er latterlig. Det virker som Catharina har et fåtall svar som er skrevet ned på forhånd som hun roterer på.

 

Vi kan desverre ikke svare på spørsmål knyttet til satelitt/Catharina

 

Hei. De som allerede har HDPVR dekoder fra oss får tilbud om å kjøpe ADB for 1490, som er 2000 kroner lavere enn veiledende pris. Samtidig eier du den gamle boksen./ Catharina

 

Vi jobber kontinuerlig med oppdatering av våre internetthastigheter./ Catharina

 

Vi jobber kontinuerlig med oppdatering av våre internetthastigheter både på våre leveranser via coax og fiber./ Catharina

 

Som å prate med en bot. Ærlig talt. Hva er poenget med et slik møte? Ren PR?

Lenke til kommentar

Helt horrible priser på bredbånd!

 

Foreldrene mine har 50/50 FTTH som de betaler 499,- for, så ringte en selger fra CD og prøvde å overtale dem til å betale en femtilapp ekstra for "fremtidens internett", 25/2.5 over coax! Heldigvis takket de nei...

 

Betaler for tiden 549,- for Telenor VDSL 40/10, men får 50/12 ca. CD har priset seg helt ut...

Lenke til kommentar

Synes hele opplegget er latterlig. Det virker som Catharina har et fåtall svar som er skrevet ned på forhånd som hun roterer på.

 

Vi kan desverre ikke svare på spørsmål knyttet til satelitt/Catharina

 

Hei. De som allerede har HDPVR dekoder fra oss får tilbud om å kjøpe ADB for 1490, som er 2000 kroner lavere enn veiledende pris. Samtidig eier du den gamle boksen./ Catharina

 

Vi jobber kontinuerlig med oppdatering av våre internetthastigheter./ Catharina

 

Vi jobber kontinuerlig med oppdatering av våre internetthastigheter både på våre leveranser via coax og fiber./ Catharina

 

Som å prate med en bot. Ærlig talt. Hva er poenget med et slik møte? Ren PR?

 

Om du hadde hatt 10 melding i minuttet strømme inn, ville også du ha svart på samme måten.

Lenke til kommentar

Helt horrible priser på bredbånd!

 

Foreldrene mine har 50/50 FTTH som de betaler 499,- for, så ringte en selger fra CD og prøvde å overtale dem til å betale en femtilapp ekstra for "fremtidens internett", 25/2.5 over coax! Heldigvis takket de nei...

 

Betaler for tiden 549,- for Telenor VDSL 40/10, men får 50/12 ca. CD har priset seg helt ut...

 

priser svir meg ikke så mye da jeg har bredbånd gjennom borettslaget og har fått nice tilbud på 25/5. Men det jeg misliker sterkt er kundebehandling. Alt er så låst og lite tilrettelagt for kunden. Det er litt sånn "våre tjenester er sånn og sånn. Take it or leave it. Punktum."

 

Det ser man også utifra svarene man har fått på nettmøtet.

Lenke til kommentar

Helt horrible priser på bredbånd!

 

Foreldrene mine har 50/50 FTTH som de betaler 499,- for, så ringte en selger fra CD og prøvde å overtale dem til å betale en femtilapp ekstra for "fremtidens internett", 25/2.5 over coax! Heldigvis takket de nei...

 

Betaler for tiden 549,- for Telenor VDSL 40/10, men får 50/12 ca. CD har priset seg helt ut...

 

 

hvordan er telenor på f.eks. bredbånd til 300-400 kr. for de som ikke trenger 50Mbit men kanskje 5Mbit?

Lenke til kommentar

Helt horrible priser på bredbånd!

 

Foreldrene mine har 50/50 FTTH som de betaler 499,- for, så ringte en selger fra CD og prøvde å overtale dem til å betale en femtilapp ekstra for "fremtidens internett", 25/2.5 over coax! Heldigvis takket de nei...

 

Betaler for tiden 549,- for Telenor VDSL 40/10, men får 50/12 ca. CD har priset seg helt ut...

 

 

hvordan er telenor på f.eks. bredbånd til 300-400 kr. for de som ikke trenger 50Mbit men kanskje 5Mbit?

 

Det er bare å sjekke selv :)

 

www.telepriser.no har sammenligning av alle...

Lenke til kommentar

Jeg foreslår boikott av Canal Digital for oss kabel- og parabolkunder som har slitt med denne elendige sagemboksen siden vi betalte skjorta for den. De klarer ikke å utbedre den, men nekter å gi oss den nye som nå er klar.

 

allow me:

 

Hei. De som allerede har HDPVR dekoder fra oss får tilbud om å kjøpe ADB for 1490, som er 2000 kroner lavere enn veiledende pris. Samtidig eier du den gamle boksen./ Catharina

 

:D

Endret av MrLeftfield
Lenke til kommentar

Synes dette er ganske greit. Kunde hos Canal Digital er bare tull. Første dekoderen deres som har vært problembarn deluxe, for deretter å trekke penger av eksisterende kunder for den nye som fungerer ganske bra. Selv er jeg ikke CD kunde og kommer aldri til å bli det. Regner med at innlegg som dette her er noe CD sitter og ler av på sine julebord og egentlig gir en god faen i kundene. Det har de alltid gjort og arrogansen blir vel neppe noe mindre fremover. GET leverer og holder hva de leverer også. Rimelig fornøyd med det. Dessuten virker dekoderen deres. Ikke måtte jeg kjøpe ny heller. Og hva faen skal kunder som har den gamle dekoderen med den når de har kjøpt den nye? Viser til arrogansen lengre opp i innlegget her. CD kan brenne et visst sted.

Lenke til kommentar

er glad jeg ble kvitt røklet canal digital er!

de pusher på forbrukerne søppel både når det gjelder dekodere for TV og kabelmodem.

 

brukte faen meg mer tid på å sende dritten deres fram og tilbake og resette bokser i hytt å gevær enn jeg brukte på å bruke utstyret deres.

søppel tvers igjennom!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...