Gå til innhold

Konkurranse: Vinn en SSD fra OCZ


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare poengtere at jeg nå har vanket på hw.no siden lenge før det fikk det domenet. Første gang jeg brukte siten var den en prisoversikt laget i excel og lå på home.sn.no eller noe sånt - og jeg har aldri vunnet en premie! På tide å kaste noe til de gamle gutta som fremdeles husker at Schibsted Nett var den nest beste ISPen i Norge etter Powertech - begge ga deg linux shells, men bare powertech hadde support for linux på hjemme-pc også ;)

 

Uansett, ville bare sanke litt oldie-karma og griefe litt siden jeg er jævlig trøtt.

Endret av tofagerl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vil bare poengtere at jeg nå har vanket på hw.no siden lenge før det fikk det domenet. Første gang jeg brukte siten var den en prisoversikt laget i excel og lå på home.sn.no eller noe sånt - og jeg har aldri vunnet en premie! På tide å kaste noe til de gamle gutta som fremdeles husker at Schibsted Nett var den nest beste ISPen i Norge etter Powertech - begge ga deg linux shells, men bare powertech hadde support for linux på hjemme-pc også ;)

 

Uansett, ville bare sanke litt oldie-karma og griefe litt siden jeg er jævlig trøtt.

 

Jeg må nesten si meg enig i den :blush:

Lenke til kommentar
Hvor mange GB har brikken vi er ute etter over?

Her menes det vel gigabit(Gb) og ikke gigabyte(GB)?

 

Det finst svaralternativ for både GB og Gb, og det er jo ikkje motstridande måleeiningar.

Dette skjønner jeg ikke, hos med er alternativene 8GB, 16GB og 128GB.

Altså gigabyte(GB), men sjekker man databladene for de opplistede brikkene er alle samme gigabit(Gb)

Lenke til kommentar
Dette skjønner jeg ikke, hos med er alternativene 8GB, 16GB og 128GB.

Altså gigabyte(GB), men sjekker man databladene for de opplistede brikkene er alle samme gigabit(Gb)

 

1 GB er 8 Gb. Ein veg er akkurat like lang om du seier den er ein kilometer eller 1000 meter.

Da forstår jeg. (selv om jeg mener det er litt spesielt å oppgi GB kapasitet på en enhet som er designet for å avgi bit)

Lenke til kommentar

Spørsmålet er ganske klart, selv om det spørres i en annen måleenhet enn det som står på databladet. Dette gjør spørsmålet litt tricky, det ligger en liten felle der. Men jeg er sikker på at dette er gjort med overlegg, og at rett svar ligger blandt alternativene uansett.

 

Håper jeg vinner, lykke til allesammen !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...