Gå til innhold

Denne er tynnest i verden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hva er batteritiden?

 

Og hva med å lese artikkelen?

 

Men er irriterende all denne tykkelse konkurransen det har blitt i det siste. Om den hadde vert 1-2mm tykkere og hatt 2-3t ekstra batteri tid, så synes jeg det hadde verdt det.

 

Har selv en Galaxy S2 mobiltelefon, som skraut så himla mye over hvor tynn den er. No ender jeg mest sannsynlig opp med å kjøpe et større batteri, som fører til at den blir 1-2mm tykkere.

Endret av oleost
Lenke til kommentar

Men vis denne blir tynnest i verden, da var jo hele slankeoperasjonen og de tapte spesifikasjonene til Samsung gjort for ingenting?

Viktig poeng, det her. Jeg er overrasket over hvor smale salgsargumenter mange kommer med for sine produkter; Blackberrys seier i tabletmarkedet skulle sikres gjennom dual core-prosessorer, det tok selvsagt ikke mange månedene før alle konkurrentene stilte med det samme. Det tar neppe lang tid før noen andre lager noe som er like tynt eller tynnere, og hvorfor skal vi da kjøpe denne saken?

 

Ekstremt lite gjennomtenkt strategi.

Lenke til kommentar

Men vis denne blir tynnest i verden, da var jo hele slankeoperasjonen og de tapte spesifikasjonene til Samsung gjort for ingenting?

Viktig poeng, det her. Jeg er overrasket over hvor smale salgsargumenter mange kommer med for sine produkter; Blackberrys seier i tabletmarkedet skulle sikres gjennom dual core-prosessorer, det tok selvsagt ikke mange månedene før alle konkurrentene stilte med det samme. Det tar neppe lang tid før noen andre lager noe som er like tynt eller tynnere, og hvorfor skal vi da kjøpe denne saken?

 

Ekstremt lite gjennomtenkt strategi.

 

Det er jo ikke lite gjennomtenkt i det hele tatt. En tynn tablet er en viktig funksjon selv om andre lager marginalt tynnere tableter. Det er jo ikke akkurat som egenskaper er meningsløse bare fordi man ikke er den eneste som har egenskapen.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det er fint å lage den tynn. Jeg skrev om salgsargumentene; storyen de prøver å selge oss er alt annet enn fengende. Når noen andre enn Blackberry kom med dual core var plutselig hele deres poeng borte, når denne ikke er tynnest lengre har de ingenting de skulle ha sagt. De evner ikke å differensiere sine produkter – på mange måter fint for oss forbrukere om konseptet er så fastlagt at konkurransen blir beinhard, men der er vi ikke i tabletmarkedet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...