Gå til innhold

Slik ser Ice Cream Sandwich ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Amobil har altså gått glipp av diskusjonen rundt denne "lekkasjen" om at dette er rett og slett CM7 og ikke ICS. Blant annet så skriver ikke Google navnet på OSet i "Om telefonen", men versjonnummeret som skal være 2.4 og ikke "IceCreamSandwich". Til og med tidligere lekkasjer (som Gingerbread-lekkasjen) viste versjonnummeret og ikke versjonnavnet.

 

Kernelen er også fra Froyo (Gingerbread er 2.6.35.14 og ikke Froyos 2.6.35.7 som "IceCreamSandwich" har). Honeycomb bruker 2.6.36.x kernelen og ICS skal visst bruke den nye 3.0 kernelen - ikke en gammel kernel.

 

Telefon-ikonet er til og med fra Froyo og ikke Gingerbread.

Endret av Steffen Moss
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Blant annet så skriver ikke Google navnet på OSet i "Om telefonen", men versjonnummeret som skal være 2.4 og ikke "IceCreamSandwich". Til og med tidligere lekkasjer (som Gingerbread-lekkasjen) viste versjonnummeret og ikke versjonnavnet.

 

Skal ikke versjonsnummeret være 4.0?

Lenke til kommentar

Kernelen er også fra Froyo (Gingerbread er 2.6.35.14 og ikke Froyos 2.6.35.7 som "IceCreamSandwich" har). Honeycomb bruker 2.6.36.x kernelen og ICS skal visst bruke den nye 3.0 kernelen - ikke en gammel kernel.

 

Telefon-ikonet er til og med fra Froyo og ikke Gingerbread.

Hvis ikke jeg tar feil er power widgeten fra Gingerbread/ så er den lik på icecreamsandwich (kan også være 3-parts app). sammenlign gps-knappen

Lenke til kommentar

Blant annet så skriver ikke Google navnet på OSet i "Om telefonen", men versjonnummeret som skal være 2.4 og ikke "IceCreamSandwich". Til og med tidligere lekkasjer (som Gingerbread-lekkasjen) viste versjonnummeret og ikke versjonnavnet.

 

Skal ikke versjonsnummeret være 4.0?

 

Ja det er jo det vi ikke vet enda, men det meste peker mot 2.4, men igjen det vet vi ikke enda.

 

Kernelen er også fra Froyo (Gingerbread er 2.6.35.14 og ikke Froyos 2.6.35.7 som "IceCreamSandwich" har). Honeycomb bruker 2.6.36.x kernelen og ICS skal visst bruke den nye 3.0 kernelen - ikke en gammel kernel.

 

Telefon-ikonet er til og med fra Froyo og ikke Gingerbread.

Hvis ikke jeg tar feil er power widgeten fra Gingerbread/ så er den lik på icecreamsandwich (kan også være 3-parts app). sammenlign gps-knappen

 

Ja det ser ut til å være Extended Controls fra Market.

Endret av Steffen Moss
Lenke til kommentar

Jeg lurer på hvor lenge Apple skal få holde på med å lansere nye telefoner uten micro-SD-kortstøtte?

 

Feil tråd eller?

Fra artikkelen:

Når kommer den?

 

Det har vært mye spekulasjoner og rykter i det siste om når Google faktisk vil slippe Android Ice Cream Sandwich. I første omgang var det snakk om i løpet av 2011, men nyere rykter har hvisket om en oktober-lansering for å sloss mot Apples iPhone 5, som antas å slippes i september.

 

Jeg vil si at mangel på slot for minne er et stort minus for Apple. Apple trenger ikke slåss om meg før det introduseres minnekortstøtte. :thumbdown:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg lurer på hvor lenge Apple skal få holde på med å lansere nye telefoner uten micro-SD-kortstøtte?

 

Feil tråd eller?

Fra artikkelen:

Når kommer den?

 

Det har vært mye spekulasjoner og rykter i det siste om når Google faktisk vil slippe Android Ice Cream Sandwich. I første omgang var det snakk om i løpet av 2011, men nyere rykter har hvisket om en oktober-lansering for å sloss mot Apples iPhone 5, som antas å slippes i september.

 

Jeg vil si at mangel på slot for minne er et stort minus for Apple. Apple trenger ikke slåss om meg før det introduseres minnekortstøtte. :thumbdown:

 

Beklager at jeg er så rett fram om dette, men snakker alltid fra levra. Minnekortstøtte på iPhone? Glem det. Det vil trolig aldri skje. Jeg håper selvsagt at jeg tar feil, men det vil trolig ALDRI komme en minnekortstøtte som er kompatibel mot andre telefoner enn Apple. Dette er av samme grunn man kan importere kontakter til en iPhone, men aldri eksportere de, forutenom bruk av iTunes såklart som kun er kompatibelt opp mot iPhone. (Vet at det finnes veier rundt dette, men brorparten er altfor avansert for at Ola Nordmann orker.)

 

Dette er av samme grunn at de brukte microSIM først. Dette er av samme grunn til at de nekter å hoppe over til microUSB-lading og -dataoverføring, og heller beholder sin vanlige tradisjonelle plugg. For å holde på kundene sine med en JERNHÅND. Hvor lite sannsynlig er det at du som Apple-kunde bytter til HTC eller Samsung når alle dine kontakter er "innelåst" i telefonen din, eller i et stykk programvare du trolig aldri vil få de utav? Hvor sannsynlig er det når alle dine billadere, USB-kabler, husladere og alt annet iDillDall du har kjøpt bruker Apple-pluggen og ikke microUSB?

 

Hvor sannsynelig er det når du må bytte SIMkort og styre med dette også ved kjøp av ny telefon? Til dere Apple-fanatikere: Om man bruker et microSIM-adapter opphever dette ALL FORM FOR GARANTI på alle mobiltelefoner. Grunnen er at ved innsetting av adapter i SIM-slot vil du knekke SIM-festets følere. Enten når du setter den inn eller når du tar det ut av telefonen. Om du ikke gjør dette, kan du anse deg selv som kjempeheldig.

 

Så kommer vi til punktet om Apps osv. som forøvrig gjelder alle leverandører, da du mister disse ved bytte av telefon. Nei, faen, vent. Ikke med en Android-basert enhet.

 

Ifra mitt ståsted, som mobilselger med lang erfaring, så skal det ekstremt mye til før jeg noen gang hopper på eple-toget. At de nekter støtte opp mot andre leverandører er rett og slett nok for min del. Det er et kjempelurt markedstriks for å få en enda større bit av kaka, dog går det utover kunden. Forbrukeren. Å gjøre alle situasjoner enkel for forbrukeren er en grunnleggende forutsetning for at et selskap får trofaste og fornøyde kunder. Dette er Apples aller største feil, og det er beklagelig, siden det var det de gjorde så rett til å begynne med.

 

Men, avsporing til side: MicroSD på iPhone? Nei. Niks. Nope. Aldri.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...