Gå til innhold

Nye Driver utsatt på PC og Mac (Mac, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125

Tenkte å slutte å boikotte Ubisoft, som jeg har gjort siden Assassin's Creed 2 med varierende hell. Har kommet over en del spill der det viste seg at de var utgivere osv.

 

Får skaffe From Dust på tilbud senere og spille Bastion isteden!

Lenke til kommentar

Ærlig talt, det er vel ikke akkurat slik at spillutviklere har noen "moralsk forpliktelse" til å slippe et spill til alle platformer samtidig for at dere som forbrukere skal unngå å bli misunnelige. Kanskje er PS3 og 360 versjonene ferdige mens PC versjonen trenger mer arbeid?

 

Hvis det skal sytes over noe er det DRM, og spesielt hvis dette er grunnen til utsatt release. If not, suck it up.

Lenke til kommentar

Ikke overraskende.

 

For min del er det snart nok. Jeg begynner å bli lei spill som blir strippet (for senere DLC), spill som blir utsatt på PC, reelle priser som nærmer seg 1000- lappen (spill+DLC), preorder bonuser, online pass, betalingstjenester, overdrevne markedsføringsbudsjetter, tvungen onlinefunskjon, stadig dårligere spill og så videre og videre.

 

Snart går jeg over til å handle enten på salg (ala Steam- salg) eller brukt fra butikk eller privat.

Utviklere og utgivere har ingen respekt for kundene sine lenger, og pengebruken i bransjen har tatt av gårde.

Det blir stadig mindre interessant å støtte dem.

 

Hvor mye penger var det EA og Activision var det skulle bruke på promotering av BFMW3? 200 millioner dollar til sammen? Og EA bruker halvparten av det på å snakke om MW3 ??

 

På tide å begynne å snakke med lommeboka.

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar
Kanskje er PS3 og 360 versjonene ferdige mens PC versjonen trenger mer arbeid?

 

Det er selvfølgelig en mulighet, men når det skjer gang på gang så betyr det at de vil fokusere på å få mest mulig penger ut av konsollversjonene før "bandittene" som sitter med pc-ene slipper til.

 

Det kan godt hende, men i så tilfelle er det piratene som må klandres og ikke Ubisoft som er et firma med eiere som vil ha maksimal profitt på lik linje med alle andre selskaper på planeten.

Lenke til kommentar

@TeaBone: Dette har blitt diskutert opp og ned mange ganger tidligere. Jeg skjønner tankegangen din, og den er innenfor rimelighetens grenser, for eiere og investorer.

 

Min mening er at kunden må pleies og behandles rettferdig. Se på utallige Indie-utviklere som har mottatt penger på grunn av vår sympati og takknemlighet for hardt arbeid og godt produkt.

Ulovlig nedlasting har dessverre blitt en del av vårt samfunn, og der andre utgivere tenker rundt problemet, går Ubisoft i direkte angrep, både på problemet og mulige kunder. Resultatet er en ubrukelig DRM, og utsettelse av titler på PC. Denne urettferdigheten skaper sinne hos de som ikke eier konsoller, som igjen fører til at de føler at Ubisoft kan dra dit peppern gror.

Og slikt blir det bare mer ulovlig virksomhet av. Enkel logikk.

 

For min egen del så holder jeg meg bare unna. Jeg klarer meg utmerket godt uten deres spill, fram til de får snudd om på denne "alle er mulige banditter"-taktikken.

Lenke til kommentar

Ganske åpenbart at dette er et "business move" ettersom det finnes alltid de som ikke klarer å vente og kjøper det på konsoll istedet for senere å kjøpe samme spillet på PC, og de få som velger å boikotte har liten innvirkning på salget når de selger samme spill 2 ganger til 1 person :p

Lenke til kommentar

Har sett Driver... Imponert? UMMMM NEI! Igjen feiler Ubisoft så jeg tror ikke denne blir knekt av piratene.

Blant annet var det ikke støtte for ratt på PC versjonen heller om jeg husker korrekt av SimRacingTonight sin preview.

Med andre ord, skrot.

 

Igjen får Ubisoft lov å skryte av at det ikke er så mange nedlastinger og klapper sin DRM på hodet.

Mens årsaken er noe HELT annet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...