Gå til innhold

De 10 mest populære hodesettene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3t93k9

Forundret meg ikke. Sitter med Beyerdynamicen nå som jeg kjøpte i januar i 2009. (Etter hjelp fra forumet)

Dette headsettet er like godt idag som når jeg kjøpte det. Ingen ledningsbrudd, ingen løse klokker, ingen minsket bass (Det skal sies at jeg har måtte renset de for hår når de skurra litt, men da var de god som ny igjen! Guide ligger et sted på forumet), like klar lyd og jeg er forelsket.

Når jeg sitter i klasserommet der folk har Koss, Icemat/Steelseries (som jeg og hadde før Beyerdynamic, men de ble jo ødelagt for ingen ting), AKG++. Men om jeg legger headsettet mitt på pulten så er det garantert at en annen har tatt det for å høre på musikk i neste time. Om dette headsettet blir ødelagt er det å kjøpe nytt med en gang!

 

Tre ord:

 

Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Enig, men har bare rensa de 4-5 ganger iløpet av all den tiden. Og jeg har hatt to Koss headsett og ett Icemat som har knekt/ledningsbrudd, så til dere som mener det er dyrt: Dere sparer penger, for dette headsettet er uknuselig!

 

Du kan jo feks ønske deg dette Beyerdynamic DT 770 Pro som forskudd på julsgave :p

Det er ett meget godt headsett som tåler det meste.

Det sies at importøren kjørte over en av lokkene med sin Honda CRV og den fungerte helt fin etterpå.

Endret av Slettet-3t93k9
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...