Gå til innhold

Kamerahus-lokk i sølv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste bruksområdet jeg ser er når jeg skal selge kameraet eventuelt levere det inn til service, da jeg ellers har et objektiv påmontert hele tiden :)

Samme her; har vel egentlig aldri hatt et kamera liggende uten et eller annet objektiv montert.

 

Hvis man har flere hus og/eller skal ha med seg et backup-kamera på tur er det vel kanskje enklere å pakke hvis man tar av objektivet på kamera #2.

 

Men jeg synes det var en kul dings :)

Endret av satchman
Lenke til kommentar

Syns det ser ganske nice ut :) Tviler på jeg hadde kjøpt noe slikt, men jeg syns dagens lokk forsegler ikke godt nok. Både med tanke på støv som er alltid klistret fast til det plastikk lokket, at plastikk blir slit og produserer ytterlige forurensing i kamera og at de er så lett at jeg alltid mister de...

 

Jeg hadde derimot kjøpt ett lokk i bronse. Bronse er er for myk til å slites til metallisk støv, er fri for statisk strøm og hadde litt vekt med seg slik at man kjent hvor hen i jakka den var.

Endret av GCardinal
Lenke til kommentar

Kjøleskap med hengerfeste (motstykket til festet på bilen), hjul og bremselys hadde jo vært noe for folk som ikke har plass inni bilen og ikke tilgang til henger. :p

 

Det samme med solur man slipper å ta inn i påvente av regnvær.

Apropos det, så tror jeg solur-paraply er ledig for patentering. :p

 

Men ja, det hypernødvendige lokket er sikkert funnet opp i Japan.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...