Gå til innhold

Audiovisuelt blir en del av Hardware.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt helt uenig.

Stereoanlegg og lignende har INGENTING med harware å gjøre.

Faktisk burde dere heller vurdere å SPLITTE ut deler av HW.no slik som programvare biten enn å fusjonere...

 

Vurder heller fisjon!

 

Helt, helt enig - i 007CD.

 

Liker ikke denne fusjoneringen som skjer overalt nå. Til slutt har vi bare HW igjen, noe jeg håper ikke kommer til å skje. Liker det veldig godt sånn som det er nå, og skulle ønske at tilogmed programvare hadde en egen side slik som 007CD over her sier.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

For meg som bruker er tek.no, hardware.no, akam.no etc samme nettsted. Liker og ha fler fliker oppe så ikke lyd&bilde artikler blir borte i agurknyheter på hardware.

 

Enig i at det er bedre med flere fliker, men synes ikke at det agurknyheter på hardware.no, teknofil.no har mange flere agurknyheter.

Lenke til kommentar

Dette var dårlig nytt!

Kommer garantert til å bli uoversiktelig samtidig som vi over tid vil få dårligere nyhetsdekning.

 

Burde hele dele opp sidene bedre så vi får bedre oversikt.

En for lyd,en for bilde,en for hardware og en for programvare.

 

Slå heller sammen amobil og mobilen til en side.

Lenke til kommentar

Hardware.no er for oss maskinentusiaster og IKKE lydeentusiaster...

 

Dette er en sørgelig beslutning fra redasjonens side!

 

-frank

 

Hei og takk for alle tilbakemeldinger

 

Vi kommer ikke til å satse noe særlig på hifi-stoff fremover, dette gjør andre langt bedre enn oss. Det blir som nevnt i saken fokus på skjermer, streamingbokser, hodetelefoner, DAC-er og andre dingser du bruker sammen med PC-en.

 

Jeg forstår at man er bekymret for at Hardware.no skal vannes ut, men et av formålene her er å kunne ta for seg hele økosystemet rundt PC-en og ikke sette et kunstig skille, der man aldri vet om man finner nyheter om iTunes, Spotify eller Canal Digitals nye tjenester på Hardware eller Audiovisuelt.

 

Vil også understreke at vi ikke gjør noe med ressursfordelingen til Hardware - det vil være nøyaktig like mange journalister som dekker data fremover som det har vært til nå.

Endret av SiR0
Lenke til kommentar
Hei og takk for alle tilbakemeldinger

 

Vi kommer ikke til å satse noe særlig på hifi-stoff fremover, dette gjør andre langt bedre enn oss.[...]

 

Beklager å mase mer her, men jeg synes det er trist dere gir opp hifi-delen. Det har vært mange veldig gode artikler og tester av hifi-utstyr på audiovisuelt.no. Og det blir ikke det samme å lese slike artikler på andre sider, for de andre sidene har ingen tilknytning til diskusjon.no, og journalistene er slettes ikke de samme de heller. :(

Lenke til kommentar

Mitt ønske er kanskje å ha alt på samme nettsted, men ha klare skiller på Hardware, software, lyd, Bilde, foto og video, men alikevel ha en rute der nye artikkler fra alle kategoriene er sammlet. Da slipper man å lete etter artikler man ønsker å se på samtidig har mulighet til å trykke på en nyhet som er i en annen kategori uten å gå til den kategori gruppen. :D

Lenke til kommentar

Hardware.no er for oss maskinentusiaster og IKKE lydeentusiaster...

 

Dette er en sørgelig beslutning fra redasjonens side!

 

-frank

 

Hei og takk for alle tilbakemeldinger

 

Vi kommer ikke til å satse noe særlig på hifi-stoff fremover, dette gjør andre langt bedre enn oss. Det blir som nevnt i saken fokus på skjermer, streamingbokser, hodetelefoner, DAC-er og andre dingser du bruker sammen med PC-en.

Jeg kan om nødvendig stille opp med litt frilans-artikler om nødvendig, AV har _ingenting_ med hw å gjøre, eneste fusjonspunkten er vel skjermkort til pc. Finnes sikkert andre på forumet som ville være med og bidratt også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...