Gå til innhold

Kamptråd: Brann - Stabæk

Brann89

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Så var det kamp igjen. Kampprogrammet til Brann har vært tett i det siste og dette har spillergruppen i BRann sikkert begynt å merke, det kunne man se i Odd kampen. Stabæk har ikkje spilt kamp på en stund, så dem utvilt og klar til å revansjere uavgjortkampen mot Tromsø.

Kampen går på Brann stadion og Starter kl 18-00

Dommeren: Edvartsen (SKal ikkje si formeningen min om det)

Kana: Tv 2 Sport 2

I denne kampen har Brann alle spillerene tilgjengelig, men man kunne se tydelig mot Odd kampen at det var spillere som trenger hvile. Selv om det burde komme noen friske ben inn i startellveren, så er eg mer usikker på kva slags formening Skarsfjord har om det

Mest Sannsynlig lagoppstilling: Piotr - Sævarsson - Korcsmar - Grorud - Fakrir - Austin - Torp - Bentley - Holmvik - Mjelde - Ojo

Noen som har noe om Stabæk, så er det berre å si ifra :)

Endret av Brann89
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Guffen er vel usikker?

Står på Brann siden at vi har en skadefri stall. Men leser også på BA at Fakiri og Guastavino ikkje er sikker. Og da stoler eg på Brann siden

Skrevet (endret)

Som det blir sagt klart ifra på forumet til Bataljonen, så er det lenge siden Brann har vunnet 3 kamper på rad. Men dette Brann laget er noen Barrierebrytere. :)

Endret av Brann89
Skrevet

Snudd en kamp på bortebane har de ikkje gjort siden 2008 så det er mye bra barierebrytende brann laget gjør. Så det er håp, men Stabæk er meget god på bortebane!

Skrevet (endret)

For en dag dette potensielt kan bli. Seier til Norge og Brann og gul trøye på Hushovd. Det hadde vært konge å få til alt dette samtidig... :thumbup:

Endret av Step_up
Skrevet

Bra spilt Brann!

Han tar ballen for faen Edvartsen!

Håper det var verdt det å pådra Holmvik gult. For noen prakteksempler på fair-play :nei:

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!OI OI OI OI OI! :dribble::D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...