Gå til innhold

Forza 4 med dato (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er vitsen med at Microsoft og Sony lurer seg selv/andre ved å gi ut "skjermbilder" av spillet der grafikken er 100% smooth og pen?!.

Når den i realiteten er kornette og jævlig på grunn av dårlig/utdatert hardware i konsollene. Gt5 ser rimelig balle ut i forhold til hva det skulle gjort.

 

Men, for all del. Gleder meg til Forza 4. Elsket 2`ern og 3`ern, så jeg vil nok elske nr 4 også! :new_woot:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

2 ting jeg virkelig håper de fisker nå, dvs et bredere utvalg av kule felger, og ikke bare en haug av de typisk amerikanske bling felgene og annet søppel som har vært med i forza 2 og 3, samt at jeg vil ha tilbake åpen lobby (altså slik at hvem som helst kan joine mitt game, uten at de trenger invite) slik som i forza 2.

Lenke til kommentar

Håper det fjerde spillet i serien endelig kan gi oss muligheten til å se km/t og HK samtidig. Oppfordrer Gamer.no til å minne turn10 på akkuratt dette om dere snakker med dem! :cool:

 

Ellers blir nok dette bra. Kost meg masse med Forza 2 og 3. Spennende å se etterhvert som mer detaljer dukker opp omkring spillet!

Endret av Northland
Lenke til kommentar

Hvis faktisk blir en simulator denne gangen, kjøper jeg kanskje både det og Xbox. Om grafikken også faktisk blir bedre enn Gran Turismos gjenstår å se. PS3 skal ha litt mer å rutte med av krefter, men så kan jo Turn10 droppe ting Polyphony (GT-serien) satset mer på innen grafikk for å satse mer på f.eks. bilene. Likevel skal det en ganske så god det til for å slå GT5 på bilene, lydmessig, virkelig gjengivning av interiør (FMS hadde flere feil her) og modell.

 

Som Car And Driver skrev om FMS3 mot GT5.

 

Uansett er FMS kjedelig fordi det mangler en del på fysikk, døgn og vær. GT5 er kjedelig fordi det mangler det FMS har: Designe lakken på bilene, like mange biler med godt detaljnivå og baner der det faktisk er noe å se på utenom asfalt og trær som dekker alt annet ved side av banen.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne brukt litt meir tid på bilspill om det hadde vore muleg å skaffe eit ratt til en grei pris som var kompatibelt med x360. Berre nokre få som er støtta. Enten er det ræl eller so er dei kjempedyre (les:fanatec) Om eg ikkje er oppdatert beklager eg. Er ei stund sidan eg sjekka markedet for ratt/pedaler til x360 og då var det vartfall lite å finne....:(

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke man kan sammenligne GT5 mot FM3. FM4 mot GT5 er mer fair, med tanke på utgivelsesdato og utviklingstid osv osv. Og lydmessig er GT5 relativt labert. Samme som GT4 faktisk.

 

Klart man kan, de kom ut nært hverandre i tid. At PD har brukt enormt med tid på GT5 og likevel ikke når opp til FM3 er bare trist for PD, men ingen andres problem.

Lenke til kommentar

...og støtte for Kinect. Sistnevnte kommer i form av et virtuelt «showroom» hvor du kan bruke Kinect for å gå rundt bilen din, åpne dører og panser, og bøye deg for å kose deg med de minste detaljene på bilen din.

 

Under presskonferansen på e3 mener jeg ganske bestemt at de sa kinect skulle kunne brukes både for voice control og headtracking, har microsoft gått tilbake på dette?

 

EDIT: Spirre, public lobby er tilbake

 

Online racing will be more intense Forza Motorsport 4. Don’t believe me? How about 16-player racers online? How about the return of user-hosted-public lobbies? How about a regular cadence of new hoppers and time trials designed to keep even the most skilled driver dancing on the footpedals? All that, plus brand-new game modes designed for maximum online fun. You don’t have to play online in Forza 4 to enjoy the game… but once you go online you may never want to come back.

Kilde: http://www.forzamotorsport.net/en-us/FM4_Unveiled_E3_2011/

Endret av Civilix
Lenke til kommentar

Hva er vitsen med at Microsoft og Sony lurer seg selv/andre ved å gi ut "skjermbilder" av spillet der grafikken er 100% smooth og pen?!.

Når den i realiteten er kornette og jævlig på grunn av dårlig/utdatert hardware i konsollene. Gt5 ser rimelig balle ut i forhold til hva det skulle gjort.

 

Pc? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...